2020-02-28, 12:52
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruk
Tror mergim mamma kontaktat produktionen för att säga att han beter sig illa. Han fick reda på det i bikten. Efter talet så så han "jag hoppas dom såg det"

Fast hade jag betett mig som en rövhatt så hade jag också hoppas att mina närmaste på utsidan sett min ursäkt, så att de förhoppningvis inte är besvikna (längre).
2020-02-28, 12:53
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Sitter på dass och släpper ut härliga bajskorvar varför gråter Lisa
Hon har väl slut på snor
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hörde jag fel eller sa han att hans föräldrar ringt och sagt att han inte är sig själv?
Hur FAN får han veta vad hans föräldrar sagt? Och hahaha moget att vara 21 och att föräldrarna ringer och skäller haha när jag var 21 hade jag startat ett eget liv hahahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruk
Tror mergim mamma kontaktat produktionen för att säga att han beter sig illa. Han fick reda på det i bikten. Efter talet så så han "jag hoppas dom såg det"
Tror också det. För hans tårar verkade ej fejk. Säkert besviken på sig själv för sin mammas skull/sin familj.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Detta e äkta fråun mett hjarrrtaaaa
2020-02-28, 12:54
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ojojoj, någon på discord spelade in, spolade tillbaka och hörde att Mergim hade sagt något om att hans familj hade hört av sig till produktionen gällande hans beteende och därav "ursäkten" nu
Seriöst!? Ska familjen rädda honom nu!?
Undra om dom sa att han inte lever som en trogen muslim också.
Medlem
DjPuttes avatar
Tror han varit i bikten dels så har Big Brother ledningen sett att ngt är fel på Mergim och han beteende i huset det ser dem snabbt, Problemet är att leva alla tätt in på varandra så smäller ngn av som gått och laddat ilska inom sig sedan så gick Mergim förlångt mot vissa personer!

Misstänker det har vart en psykolog med i det samtalet också men hur som tills annat ske så starkt av han att be om ursäkt och erkänna felen han gjort, Sedan om det fungerar i längden och bomben går av engång till återstår att sed!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ojojoj, någon på discord spelade in, spolade tillbaka och hörde att Mergim hade sagt något om att hans familj hade hört av sig till produktionen gällande hans beteende och därav "ursäkten" nu
Får man göra så.
bli påvärkad utifrån? tror inte det.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
OKEJ! Nu vet vi att det var fake! Direkt efter Mergims EEEKKTA TAL FRÅUN HANS HJAARTA gick han, Antonia och Amilia ut och det första Amilia sa var "vad hände?" varpå Mergim svarade "jag får inte säga" följt av att micljudet försvann!!!!!!!! UPPMÄRKSAMMA DETTA, ALLIHOP!

Jag tror jag även hann höra att han råkade försäga sig om att produktionen hade sett att något inte stod rätt till med honom.
2020-02-28, 12:55
Medlem
rinakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag tror det också. Han är ju en paranoid jävel så han tror säkert att produktionen har varit ute efter honom.
Ja helt klart! Han säger dessutom "jag får inte säga det" och täcker sedan micken! Innan får han frågan av Vickan om det är ngt hemma eller där och då svarar han bägge?! Klarar man inte av BB och allt med det så ska man inte heller söka..
Medlem
ollepolle90s avatar
Kopierat från discordchatten:

Amilia: Vad var det som hände?
Mergim: Alltså jag får inte säga det. Täcker för mikrofonen med jackan. Familjen har hört av sig och märkt att jag inte är mig själv.
BB: Mergim det är förbjudet att hålla för mikrofonen. Byter DC till köket
Medlem
Det kan ju inte vara tillåtet att familjer/vänner etc ringer in och ber deras vän i huset ändra sig pga hur folket utanför reagerar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in