2020-02-28, 11:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alex säger att han bott i Svea Rike sedan han var 4 år. Har de hållit honom inlåst hemma? Han är ju helt amazed av att det finns snö här.
2020-02-28, 11:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Julia är väldigt vacker när hon är osminkad och ler. Och jag är inte ens homo!
Medlem
Lunatics avatar
Sami Glasman och JUllan får inte sitta skjälva och prata. kommer folk direkt då.
hehehe
Tror många är nojjiga.

Men vafan micarna är på på folk som inte är i samma rum som kameran man tittar på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
MEN HALLÅ! Vi försöker höra vad Glas, Sami och Jullan säger. Men allt man hör är "ABOWWW KOLLA SNÖ VAFAN E DE JA E FRÅN AFRIIIICA" etc.

du skulle tagit kökskameran där hörde man dem snacka

sami sa att dem måste klippa banden med jassa förr eller senare hon har visat det inte går att lita på till 100% att hon sätter sin säkerhet framför gruppens bästa glasman höll motvilligt med

sami och julia snackade också om att den ända dem llitade på mest i gruppen var varandra
2020-02-28, 11:36
Medlem
Lunatics avatar
Folk utomhus har mic igång i Köks kamera. är det en Noob i kontrollrummet.
2020-02-28, 11:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

sami sa att dem måste klippa banden med jassa förr eller senare hon har visat det inte går att lita på till 100% att hon sätter sin säkerhet framför gruppens bästa glasman höll motvilligt med

sami och julia snackade också om att den ända dem llitade på mest i gruppen var varandra
Tack!

Ja, det är dags att de överger Jassa.
2020-02-28, 11:37
Medlem
Killthepoors avatar
Ja nä jag förstår inte varför de drar ut på Patzy, hur trist det än är så får han ta och åka hem nu. Det är väl inget att dra på, var lite spontana för fasen och ta ut honom och sätt in en ny direkt! Släpp loss lite nu BB, stela jäklar.
2020-02-28, 11:38
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Jullan är nog en tjej som man kan lita på och vågar ståupp för gruppen, om någon säger nått,
2020-02-28, 11:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja nä jag förstår inte varför de drar ut på Patzy, hur trist det än är så får han ta och åka hem nu. Det är väl inget att dra på, var lite spontana för fasen och ta ut honom och sätt in en ny direkt! Släpp loss lite nu BB, stela jäklar.
Helst vill jag dock att en sovande skallig gubbe som dessutom är sängliggande vinner över en brud med 300 000 följare.
2020-02-28, 11:39
Medlem
Citat:
Tack!

Ja, det är dags att de överger Jassa.

komiskt dock att martin enligt jassa i poolrummet ville snacka med hela team rainbow ikväll om han får bli riktig medlem i gruppen när övriga börjat tvivla på jassa
2020-02-28, 11:39
Medlem
Lunatics avatar
Det har gått förkylning i huset. tror patsy åkt på det nu. han kvicknar till om 4-5dagar
2020-02-28, 11:40
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Helst vill jag dock att en sovande skallig gubbe som dessutom är sängliggande vinner över en brud med 300 000 följare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in