2020-02-28, 09:50
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Nu gör vi på Flashback ett gediget försök i att få ut Anty om hon hänger löst. Bäst är nog om hon får stå mot Patsy, han står säkert starkare än Lisa. Men oavsett vad- det är vi som styr och ställer nu! Det visade vi idag!
Rädda patsy först,
om inte patsy går så är det Lisa.
men fjAnty ska ut nu.
Mergim kommer bli så förvirrad i huset utan Mamma. även resten av Sovrum2
2020-02-28, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Om detta visar sig bli någon fördel ändå så blir jag galen.
Hade inte förvånat mig om så vore fallet.
2020-02-28, 09:51
Medlem
Citat:
"Jag färgade ju håret för tittarnas skull" Eh nej du ville det själv...
Sån sjuk offer mentalitet
Tycker ärligt talat inte han borde vara med i Big Brother. Han har redan sjukt dåligt självförtroende fast han låtsas som att han inte har det, man ser ju hur sjuk osäker han är. Detta kommer bara leda till han blir riktigt hatad av alla och utsatt. Pojken är fan bara 20 år fattar inte varför man låter så mentalt ostabila människor vara med.
2020-02-28, 09:51
Medlem
avixs avatar
Sa de i brevet att tittarna valde ut mergim? Har amilla också blivit smittad?? 😮
2020-02-28, 09:52
Medlem
Lunatics avatar
fjAnty är så skitnödig nu.
2020-02-28, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det får BB ej göra för då spelar de oss lika mycket som deltagarna.

Amilia blev ju vald till "Vasaloppet" tex för att det lät jobbigt, så visade det sig att hon hade chans att bli immun. Nu vann ju Sami men tänk om Amilia och Mergim hade blivit valda istället för att alla ville att dom skulle få det jobbigt.
2020-02-28, 09:53
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
fjAnty är så skitnödig nu.

Haha verkligen. Sån stel stämning i deras grupp nu när dem förstått att vi vill ha ut henne
2020-02-28, 09:54
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Varför leker Alex Jamaican. är inte han tjock somalier. eller vart kommer han ifrån.

Kongo Negern sa att han kommer från kongo.
Därför jag skrivit Kongo Negern.

Han leker/spelar ju hela tiden någon han inte är,någon "perfekt" neger . Återigen ,köper det inte för 5 öre.
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-02-28 kl. 09:59.
2020-02-28, 09:54
Medlem
riskns avatar
Citat:
Amilia blev ju vald till "Vasaloppet" tex för att det lät jobbigt, så visade det sig att hon hade chans att bli immun. Nu vann ju Sami men tänk om Amilia och Mergim hade blivit valda istället för att alla ville att dom skulle få det jobbigt.
Sant, jag röstade på Amilia. Som tur är så är folk smartare än mig och röstade Sami.
2020-02-28, 09:55
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Sa de i brevet att tittarna valde ut mergim? Har amilla också blivit smittad?? 😮

Japp
2020-02-28, 09:55
Medlem
__Alez__s avatar
Alltså Amalia. Snacka om elefanten i rummet, syns och hörs oavsett var man befinner sig.
Sitter och håller låda vid frukostbordet när de flesta bara vill äta i lugn och ro.
2020-02-28, 09:57
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Nu gör vi på Flashback ett gediget försök i att få ut Anty om hon hänger löst. Bäst är nog om hon får stå mot Patsy, han står säkert starkare än Lisa. Men oavsett vad- det är vi som styr och ställer nu! Det visade vi idag!

Alla som vill ha ut Anty borde rösta ut Anty oavsett vem hon står emot.

https://youtu.be/b16-QrE6T8E

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in