2020-02-28, 08:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han är redan immun från bli utröstad han har gyllene liftkortet redan....
Dubbelnugge.
2020-02-28, 08:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Det är uselt att man inte ens vet vad fan man röstar på. De kan lika gärna lotta själva.
Alla fördelar som Mergim får kommer han tro är för att han är älskad. Det kommer hans ego se till.
2020-02-28, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Nu kanske jag blir hatad här men jag tycker Amalia faktiskt är lite rolig och underhållande. Jag tycker alla fyller sin funktion utom Martin. Fan va tråkig han är. Han borde åka ut om någon!
Jasse är också tråkig men verkar vara en fin människa.

Jag gillar Lennie för även om han är anonym så är han ändå mysig haha.

Favoriten är Sami. Snacket när han är med blir alltid underhållande
Patsy gillar jag också som fan.
Vicky är underhållande men lite för mycket ibland. Men hon hjälper ändå till att få lite energi.

Anty...hennes karaktär visades så tydligt på immunitetstävlingen. När hon inte får som hon vill blir hon en djävul. Precis allt ska gå hennes väg och hon hatar att tappa masken, hon visste att hon va kass på stakningen men istället för att skratta åt sig själv så börjar hon skrika och ha sig. Inte så attraktivt.

Önskar så att det kom in en mycket snyggare tjej i huset så att hon får svettas lite.

Jo men det skulle röra runt gott om Anty och Amolia försvann, tror stämningen skulle bli mycket bättre i gruppen.
2020-02-28, 08:41
Medlem
__Alez__s avatar
Undra vad Lennie sitter och funderar över. Säg något!
2020-02-28, 08:42
Medlem
Citat:
Det är uselt att man inte ens vet vad fan man röstar på. De kan lika gärna lotta själva.
Jag förstår inte varför folk tror så här? Bacillen gör så att man INTE FÅR tävla, svårare än så är det inte. Vet inte varför massa tror att det handlar om en egen tävling, ologiskt som fan. BB har haft klara röstningar hela tiden.
2020-02-28, 08:44
Medlem
MrsVanity1s avatar
Tycker "vi" bör satsa på vid absolut första möjliga tillfället att få ut Antonia "Spacklet " Johnson och sedan Amilia " Fettot " Stapelfeldt .
2020-02-28, 08:45
Medlem
Gött mergim blev smittad precis!
2020-02-28, 08:46
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruk
Jag förstår inte varför folk tror så här? Bacillen gör så att man INTE FÅR tävla, svårare än så är det inte. Vet inte varför massa tror att det handlar om en egen tävling, ologiskt som fan. BB har haft klara röstningar hela tiden.

Ja men man brukar väl bli frisk så småningom? De får botemedel och kan dela med sig så någon blir immun
Long shot men BB är ju inte rationella..
2020-02-28, 08:46
Medlem
Lunatics avatar
Mergim får inte tävla. så han kan välja kvar Anty.
2020-02-28, 08:47
Medlem
Globalisten55s avatar
Klart att man kan få ut Anty har en personlighet som är lika med noll.Bjuder noll på sig själv
Umgås helst med personer som har en vidrig syn på människor
2020-02-28, 08:48
Medlem
Citat:
Ja men man brukar väl bli frisk så småningom? De får botemedel och kan dela med sig så någon blir immun
Long shot men BB är ju inte rationella..
O herre, är det den teorin som lever? Jag påstod det INNAN Julia fick sitt resultat men det visade sig ju vara fel
2020-02-28, 08:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Klart att man kan få ut Anty har en personlighet som är lika med noll.Bjuder noll på sig själv
Umgås helst med personer som har en vidrig syn på människor

Åker Mergim och Amilia ut så är hon en helt annan person. Man fick se den riktiga Anty igår när hon sprang runt och psyka Alex. Hon brukar kaosa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in