2020-02-27, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Öhh har du missat alla gängskjutningar där det muslimer mot muslimer? Eller Isis när de dödade massa muslimska brödraskapet rebeller i Syrien?
Klankultur och ISIS är en extremistgrupp som inte ska kopplas samman med muslimer i övrigt.
Citera
2020-02-27, 14:46
Medlem
RingInteSnutens avatar
I början såg det ut att kunna bli en ganska ordentlig debatt, jag tycker dom lät folk ifrån alla hörn komma till tals och även fotbollstjejerna var väldigt vettiga i deras prat om att ställa krav etc..

Sedan kom Lamotte in, och man såg ögonen började brinna på majoriteten och deras sanna ansikte kom fram... du ska hålla dig borta ifrån vårat område och du måste ha våran tillåtelse att filma här.. Det visar att dom skiter i svensk lag, och inte vill att folk ska se dom ifrån deras värsta sida.

Den snubben med dyr klocka som var "polare" med många av gangstrarna därute skulle faktiskt ha bjudit in Lamotte istället, låt han träffa dessa snubbar och prata med dom lyssna på deras sida och även ställa kritiska frågor.

Kan Ross Kemp en såpaskådis så kan väl Lamotte, dom ser fan rätt lika ut dessutom
Citera
2020-02-27, 14:56
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Du och Lamotte gör väl ungefär samma idiotanalys, dvs ingen riktig analys öht eftersom ni bara vill se ”vi och dem”.

Om Lamotte vill göra riktig journalistik så har han nog redan bränt sina broar genom att med tendentiösa låtsasreportage bli hela hathögerns omhuldade lilla gullegris.

Dom och Vi är den enda analysen man behöver 2020. Det är solklart efter senaste tidens förnedringsrån och hur babbarna i orten tror att de äger sitt områden. T.om. en blatteadvokat i Svt erkänner att man måste fråga dem om lov först.
Citera
2020-02-27, 15:02
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Jag noterade inte att TS var så gammal att programmet redan kunde ha sänts. Vad jag skrev om har jag redan förklarat och om du inte kan läsa så är det inte mitt problem.

Nu får du nog förklara vad du menar att jag skulle ha missförstått i det du skrev i futurum om en debatt som redan hade skett.
Citera
2020-02-27, 15:42
Medlem
Wayaheads avatar
Debatten var ju som vanligt snyggt regisserat av SVT, mest vänsterpack och pöbel!

”Det svenska tillståndet” är något som feministgeggan på SVT har skapat och drivit på under decennier!
Belinda och det övriga feministpacket ska i framtiden hållas ansvariga för sin samhällsomstörtande verksamhet!
Citera
2020-02-27, 15:52
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Klankultur och ISIS är en extremistgrupp som inte ska kopplas samman med muslimer i övrigt.

I samhällen som Sverige där staten antingen är frånvarande eller där befolkningen inte känner tillit till staten eller erkänner dess makt. I sådana samhällen blir klanen, släkten garanten för skydd, säkerhet och identitet.

Religionen är inom och mellan klanerna kittet, överbyggnaden som skapar tröst och skänker mening åt människorna.
Religionens roll är viktig, men klan kommer alltid före religion.

Lösningen på västvärldens problem med klankultur är att alla icke-västerländska invandrare som kommit till Sverige efter 1970 ska repatrieras omedelbart. Helst igår.

Den enda klan jag accepterar är Klu Klux klan.

Och här får ni en karta så ni kan se vilka nationaliteter som ska ut. Är landet inte mörkblått . UT!!!

Senast redigerad av PingPongZong 2020-02-27 kl. 15:55.
Citera
2020-02-27, 15:55
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Dom har vart med och skapat problemen. Vi såg detta komma men vi gjorde ingenting åt det. Vi höjde skatten för att fördriva svenskarna än mer.
Upprörd o trött jag blir😣

Instämmer, och det är väldigt tröttsamt.
Citera
2020-02-27, 16:12
Medlem
Nu var det lugnt på torget så våld är det enda dom förstår. Sverige måste inrätta en brandkårstyrka som rycker ut och slår ner dom. Det handlar inte om att åtala folk för skitgrejer utan bara att misshandla och spöa upp araber,negrer och annat skit som tagit över torg och allmänna träffpunkter även i småstäderna.
Citera
2020-02-27, 16:16
Bannlyst
Vad det nya programmet glömde att ta upp, var att inte bara Lamotte inte möts av hat och stenkastning.

All blåljuspersonal, polis, brandkår och ambulans möter samma hat när dom kör in i dessa ociviliserade områden.

Jag skulle kunna säga flera områden som det handlar om, men jag tänker främst på hur invandrarungdomar stökar på landets bibliotek. Givetvis är det inte alla! Men rapporterna borde verkligen få Kultursverige att reagera?

Men nej! Det kommer inte att hända. Alla vet vem det är att skylla på, men att hävda det öppet leder direkt till en rasistanklagelse.
Citera
2020-02-27, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Nu var det lugnt på torget så våld är det enda dom förstår. Sverige måste inrätta en brandkårstyrka som rycker ut och slår ner dom. Det handlar inte om att åtala folk för skitgrejer utan bara att misshandla och spöa upp araber,negrer och annat skit som tagit över torg och allmänna träffpunkter även i småstäderna.

Frågan är om inte våld föder ännu mer våld. Men känns som det ändå är rätt väg att gå. Vi måste slå tillbaka och ta tillbaka gatan.
Citera
2020-02-27, 16:32
Medlem
Ja Kronogården är inte ett muslimskt område. Det är ett svenskt område som ska styras av sv maka regler och lagar. Ge sig på blåljuspersonal. Sen står en korkad advokat och hävdar att man ska ha tillåtelse att filma dom. Och sen är det en ännu dummare kulturchef i kommunen som raljerar över att blåljuspersonal blir Atta letade bara för att vara ok. Detta land är äckligt
Citera
2020-02-27, 16:40
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Var det bara jag som reagerade på att INGEN tog upp föräldraansvaret? Hur fan kan man tillåta sin 12-15-åring vara ute runt midnatt?
Ska man börja i rätt ände så är det föräldrarna man ska först titta på.

Det är nog för sent att titta på föräldrarna, nu är det tid att utvisa dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in