Kommenterade om Mergim. Kallade honom för Fjantim, ifrågasatte hur någon som påstår sig ha blivit mobbad kan bete sig som en översittare, att han bölar för allt och skrev att trion med Fjantim, Analia och Antonia var hemska människor. Ingen så farligt med andra ord och ungefär som alla andra har kommenterat om Fjantim.
Gav mig inte på hans sexuella läggning, etnicitet eller utseende utan bara konstruktiv kritik enligt mig och när jag skulle gå in precis såg jag att jag var blockerad.
Man får tydligen inte
Kul att Antonia är sååå himla övertygad om att Amilia var så otrooooligt mycket snabbare än Lisa, bara för att Amilia kom in tidigare. Det var ju för att Lisa stannade och drack vatten på vägen tillbaka till rummet.
Fan att inte Lisa var snabbare alltså :/ hade varit så kul att se deras miner då.
Alltså, jag tycker patzy livar upp huset så vill egentligen ha kvar honom, men det bästa hade varit om han lämnade frivilligt för sin hälsa så Anty och Lisa möttes i en eliminering. Då hade vi nog haft en chans att få ut aset.
Men jag ville verkligen ha ut Amilia först. Fyfan så vidrig hon kommer vara nu - världsmästare.
Amilia kämpade på bra, hon snackar otroligt mycket skit och tror alldeles för mycket om sig själv, men hon har faktiskt förtjänat immuniteten den här veckan.
Vi röstar multipla gånger på att få ut Anty. Fatta om gubben stannar och Anty far ut hahaha.
Jag har kvar mitt tips att rösta, installera om appen och rösta igen. Testade att bara stänga ner appen, men då gick det inte. Så det är mitt tips för att få ut Anty.
Vet du om man kan rösta flera gånger på samma konto tex en gång i mobilen och en gång i datorn?
Kul att Antonia är sååå himla övertygad om att Amilia var så otrooooligt mycket snabbare än Lisa, bara för att Amilia kom in tidigare. Det var ju för att Lisa stannade och drack vatten på vägen tillbaka till rummet.
Fan att inte Lisa var snabbare alltså :/ hade varit så kul att se deras miner då.
Amilia fick inte ens lika lång sträcka, väl? Typ hälften?