På riktigt så är det nog du som borde lämna..
Jag kom till den vuxna plattformen flashback där jag vill diskutera med vuxna människor om bigbrother 2020 och ser att tråden infekteras av massa barn..
Det är klart jag reagerar!
Tror Lisa övertalas att rädda någon annan tyvärr. Hon och Patzy ska hänga ihop men hon måste samtidigt lyda pakten.
Hoppas Amila sitter mot Patzy så hon ryker.
Sitter hon Antonia åker hon också men då fruktar dom andra Antonias följare sen och de är inte bra. Dom måste tro på att de går att få ut henne framöver.
Ja det är precis det jag är rädd för. Brrrr! Är inte 100 på att Patzy heller väljer Lisa dock om han skulle få chansen.
Jag kom till den vuxna plattformen flashback där jag vill diskutera med vuxna människor om bigbrother 2020 och ser att tråden infekteras av massa barn..
Då kanske du skulle varit en av de vuxna och sluta tjata om ålder eller bara gå vidare från diskussionen.
Diskutera BB då. pajjas.
för det ända du gör är att fråga om folks ålder. Kallar användare för pedofil..m.m