2020-02-27, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Flashback Brother har registrerat ditt svar

du får vänta på brevet som kommer senare idag för att veta om du är godkänd eller inte
Hahah men vafan :/ känns ju jobbigare att vänta på detta besked än när man väntar att se om man är godkänd på tenta eller inte (kan vara för att jag vet att jag alltid blir godkänd på tentor, i och för sig).
Senast redigerad av HeligModer 2020-02-27 kl. 13:10.
2020-02-27, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha anty lackar å frågar glasman varför han måste gå runt å visa paketet hela dagarna sätt på dig ett par kallingar

glasman: detta är kallingar men med långa ben

Han kunde ha kontrat med att anty skulle bära burka.
2020-02-27, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Helig har mycket att bevisa. Blev oprovocerat attackerad av hen igår likt Julia blev av Marek.

#teamrainbowmedjuliaispetsen#drickakiss#jagtarditt kiss
Men lägg AaaAaAav attackerade dig inte. Jag sa ju att jag missuppfattade dig.
2020-02-27, 13:08
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Folk vill ha mera bråk o intriger men dom vill ha ut dom som ger det i huset , skumt
ingen bryr sig om dig.
2020-02-27, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har det stått att någon kommer att få lämna eller riskera att lämna?
För riskera har dom väl sagt varje vecka. Nu vill man ju att någon verkligen åker ut (speciellt när pakten är nominerad).
Det stod i brevet att en kommer lämna på måndag, och att immunitetstävlingen därför är extra viktig.
2020-02-27, 13:11
Medlem
Lord2Moynes avatar
Sött örhänge Mergim har i örat...Höger öra hade varit mer passande i hans fall dock.
2020-02-27, 13:13
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalaflicka
Okej, jag tycker att en intressant person är en person som är smart och kan ha en smart konversation med andra.
Som har is i magen och kan vara smart och inte smälla av när som helst och vara oberäknelig.
Att man är originell, har både sett och träffar många som henne..

Så nu till min fråga, hur gammal är du egentligen?

jullan har haft smarta konversationer i huset. hon är originell. ok hon kan vara oberäknelig men det är en del av charmen i huset.

vad betyder originell? det finns många olika sätt att vara smart på så vad är smart för dig till exempel är det smart att spela spelet är det smart att kunna alla landskap i svarje? hur har man is i magen i detta huset? ska man vara tråkig o smart i huset tycker du?

så berätta för mig vem är enligt dig intressant i huset, vem är smart o har is i magen o tråkig o originell osv?

känns som du stör dig på att hon pissa i poolen o vågar visa upp sig sj. en människa som är naturlig o självsäker får många poäng hos mig

jag kanske är 13, stämmer det överens med din bild av mig?
2020-02-27, 13:13
Medlem
Varför tjatar Mergim om att Victoria kollat innan hon kom in? SJÄLVKLART kollar de som ska in på programmet innan, annars är man ju dum?!?!

Fast man kanske inte ska förvänta sig att Mergim förstår det.
2020-02-27, 13:14
Medlem
Lunatics avatar
Mergim vill få medhåll Martin att han gjorde bort sig när han sa saker när han klev in i huset. hehe.
2020-02-27, 13:14
Avslutad
Njuter av att se Mergim blicka snabbt ner mot soffan där Anty och Alex är. Åh så underbart.

Brinner i hans kropp att Anty tänder på Alex och inte han, därför han ständigt går och frågar om hon vill med ut och grejer.
2020-02-27, 13:15
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har det stått att någon kommer att få lämna eller riskera att lämna?
För riskera har dom väl sagt varje vecka. Nu vill man ju att någon verkligen åker ut (speciellt när pakten är nominerad).

Jag kommer inte ihåg ordagrant men det stod att en person kommer att lämna nästa vecka. Inte riskera.
2020-02-27, 13:15
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Njuter av att se Mergim blicka snabbt ner mot soffan där Anty och Alex är. Åh så underbart.

Brinner i hans kropp att Anty tänder på Alex och inte han, därför han ständigt går och frågar om hon vill med ut och grejer.
Tror inte han är intresserad av henne på det sättet. Han stör sig isåfall på att någon håller på att lägga händerna på hans mamma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in