2020-02-27, 12:53
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha gööölle! Du var kanske här när jag inte var här, då. Hade långa diskussioner med hackande skivor hela kvällen/halva natten.

jo vi missade nog varandra. oj det lät jobbigt, köp in nya skivor istället

MEN NU har jag en livsviktig fråga till dig med tanke på att vi fått in en hater i den här fina tråden. den här frågan kan avgöra vår relation i den här tråden helt o ditt svar kan avgöra allt. kom ihåg livsviktig fråga!

så till frågan
Vad tycker du om jullan?
2020-02-27, 12:53
Medlem
Vilken tid är tävlingen?
2020-02-27, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Ja precis! Men Anty är i sin lilla bubbla och tror hon kommer få så mkt kärlek av folk när hon kommer ut
Verkligen! På det sättet är det lite tråkigt att Jakob stängt av kommentarsfälten, går ju liksom miste om många kommentarer som hon kanske skulle behöva läsa när hon kommer ut. Men samtidigt förstår jag att Jakob inte ska behöva hantera att folk skriver skit. Det mesta är absolut befogat kritik, men vissa människor vet ju inte var gränsen går (ser vi ju bara här i tråden) och öser ut diverse glåpord och på gränsen till trakasserar henne och förstår att han inte kan eller har tid att ta hand om det.
2020-02-27, 12:55
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tror även den snubben sitter här inne på Flashback.

Ja det hade inte varit konstigt, hade själv checkat av läget här inne om jag hade haft en kompis i BB som hamnat i konflikt.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Javisst
Vilken tid är tävlingen?
om 1 timme
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Amilia tjatar hål i örat på Lennie om utröstningen, han ser ut att ha tappat livslusten helt.
Hon är som ett HIV virus som som suger ut all energi från folk.
2020-02-27, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Haha nejdå!

Det räknas ändå som en röst, systemet registrerar det som en röst.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jag har röstat hur många gånger som helst
Du står för alla Amilias 13 % .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
om 1 timme

Tackar, håller tummarna på att Lisa tar detta då.

Tror ni någon åker ut och Patzy lämnar?
2020-02-27, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
jo vi missade nog varandra. oj det lät jobbigt, köp in nya skivor istället

MEN NU har jag en livsviktig fråga till dig med tanke på att vi fått in en hater i den här fina tråden. den här frågan kan avgöra vår relation i den här tråden helt o ditt svar kan avgöra allt. kom ihåg livsviktig fråga!

så till frågan
Vad tycker du om jullan?
Haha får göra det!

Jag vet inte om jag någonsin uttalat mig om vad jag tycker om Julia i den här tråden? Men jag gillar henne. Såklart!!! Hon bjuder på sig själv, hon står upp för sig själv och andra, hon har hjärtat på rätt plats och hon passar i huset imo. Det enda jag kan störa mig på är att hon pratar i 750 kilometer i timmen och jag har svårt att hänga med ibland - men det gör jag också så har nog egentligen inte rätt att klaga på det.

Är jag godkänd?
2020-02-27, 12:57
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalaflicka
Men vill man se dans kan man ju kolla på lets Dance eller nånting annat där dom dansar?
Och vacker på insidan är också objektivt och ingen i denna tråd vet om hon är genuin på riktigt för att hon han spela genuin för att just folk som du ska tycka att hon är det?
Kramar kan man ge folk för att man själv vill ha nån form utav närhet?
Och jag ”hoppar inte på dig” jag svarar på dina inlägg.
Jag skulle vilja veta hur gammal du är, för om du inte kan ta att nån använder det språkbruk jag använder när vi diskuterar så har jag svårt att tro att du kommer klara av livet ute i stora vid världen, och att du inte är så värst gammal.

du svarade inte på min fråga. svara på den så får du veta hur gammal jag är om det är så viktigt
2020-02-27, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Du står för alla Amilias 13 % .

Nope jag har också röstat på Amilia 😃😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in