2020-02-27, 12:35
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalaflicka
När du lär dig när man ska använda caps lock och hur man stavar till också så kommer jag överväga att lyssna på dig.
Du visar ju bara var din intelligensnivå ligger nånstans

#HATERZGONNAHATE #JULLANLOVE

vi diskuterar jullan vi diskuterar inte mig o min intiliigensen. jag gav dig en lång lista som svar på din fråga vad har du att säga om den? VAD HAR DU ATT SÄGA TIL DITT FÖRSVAR?
2020-02-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Hon hade lätt fått kissat på mig om hon ville. Vem fan bryr sig om någon kissar i en pool eller visar tuttarna? Skönt med någon som inte bryr sig utan bara kör.

#backajulia

Finns gott om sjuka människor
2020-02-27, 12:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jo 13%
Ja. Ska du komma och berätta för mig hur mycket det EGENTLIGEN är, precis som när du skulle berätta hur duktig hon EGENTLIGEN var i flåstävlingen innan? För där hade du inte rätt, så jag vet inte riktigt vart du vill komma. 😂
2020-02-27, 12:36
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Hon hade lätt fått kissat på mig om hon ville. Vem fan bryr sig om någon kissar i en pool eller visar tuttarna? Skönt med någon som inte bryr sig utan bara kör.

#backajulia

#ERALMYMAN #TEAMERAL #BACKAJULLAN

HELT RÄTT.
2020-02-27, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja. Ska du komma och berätta för mig hur mycket det EGENTLIGEN är, precis som när du skulle berätta hur duktig hon EGENTLIGEN var i flåstävlingen innan? För där hade du inte rätt, så jag vet inte riktigt vart du vill komma. 😂

Va ?
Jag sa bara att 13 % är det inte som du skrev ingen
2020-02-27, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Inte då! Ett onormalt normalt beteende.
Grejen är ju att det som sker i huset vill man se och reagera på, på ett eller annat sätt.
När du tittar på en film tex då reagerar du med avsky eller kärlek till huvudrollers skådespelare och pratar sedan om det/ dem men du gillade filmen och kan tänka dig att se om filmen.
Jag tex har sett gladiator tre gånger och avskyr fortfarande den som dödade Russel Crowe men han som dödade honom måste vara med annars blir filmen inte bra.

Bra jämförelse!
Men tycker då att man nog ska se detta på samma sätt, alltså att det är inte så här dessa människor Nödvändigtvis beter sig utomhus.
Men men, ingen mening att jag irriterar mig på detta. Kommer alltid finnas både hat&Kärlek.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Vem hejar du på i dagens tävling

askungen 13%
Antone 33%
Lisa 26%
hades 28%

antone börjar tappa även om hon leder jämfört med tidigare

Tänk på att Anty har 300.000 följare som gjort så hon ligger jämnt med Lisa och Patsy. hehe
Utan hennes följare skulle hon få 1%.
Hon har inget stöd alls i sverige förutom några Fans.

Trodde Anty skulle få 70% med Alla hundra tusen följare folk skryter om som är trogna + alla kända Youtubers som är hennes slavar tydligen som också ska rösta på Anty. hahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Finns gott om sjuka människor

Jepp and proud. Vi har fan så mycket roligare än er torrbollar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
HEJ URSULA jag saknade dig igår

det är inte lätt att vara förvirrad men du är osså välkommen här
Jag var här hela kvällen o saknade inte dig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sök i tråden. vi har diskuterat Jullan sen dag ett typ.
sitter inte och pratar med dig, du värkar fett tråkig.

Men på riktigt, antingen är ni som gillar Julia barn eftersom ni inte kan skriva eller så är ni killar som inte har tillgång till internet och vill se lite hud..
värkar är nånting man får när man är gravid. Verkar är nog ordet du letar efter och att du tycker att jag verkar tråkig gör mig inte så mycket.
Sen att du drar kortet att du inte pratar med mig visar du bara att du antingen är ute efter att se hennes hud eller tycker det är kul när man är så vidrig att man kissar i en gemensam pool..
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fyfan vad Mergim är nedlåtande hela tiden. Varför säger ingen åt honom?

HELIG JAG ÄR ARG PÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!

VAR VAR DU IGÅR?!?!?!?!?!?!!?!?!? DU MISSADE SÅ MKT
2020-02-27, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Det har jag missat men har läst här att något sånt hände tror jag. Men jag förstår ändå inte grejen, alla snackar skit bara att när vi snackar skit kommer det inte ut i tv vilket gör att vi inte ser oss själva på samma sett som vi ser dom. Samtidigt är ju inte Julias blickar alltid så snälla och man ser tydligt att hon inte gillar Amilias kropp heller. Men skitsnacket för min del är inget problem, jag kan garantera att vi alla hade snackat skit där inne om varann i ett så stängd tillvaro.

Jag tycker Amilia är rolig just för att hon skämtar om sig själv, hon är tydlig med att hon inte har världens bästa självsyn på sin kropp etc men samtidigt kan hon skämta om det. Självinsikt liksom och självdistans. Det är en rolig kombo och hon får alla att skratta och tiden driva.

Som sagt hon har en jävla dubbelmoral, nästan alla i deras rum har det. Hon är falsk och taskig självbild det är därför iaf jag inte tål henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in