2020-02-27, 12:19
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Mergim klagar på att Jasmine blandade in Glasman (vilket inte stämmer) - Mergim blandar in hela rosa rummet.
Vilken lirare.
a fyfan. tål inte Mergim grinolle.
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Fast det tror jag inte ändå. Hon har över 300k på Instagram och 200k på YT. Jag har följt henne länge (hejar inte på henne i BB, no worries) och jag har haft en känsla att hon kan vara noga med att inte vara ”lättköpt”. Har en så mycket följare kan en ta betalt och det tror jag hon värnar om.
Tjänar knappast bra på samarbeten om 20-30k kollar på ett YT-klipp om man har 200k följare.

Kolla på youtubers som har 100-150k följare som har över 50k visningar i snitt på skräpinnehåll.
På Instagram så får hon sällan över 10k likes ens av sina 320k följare.

Ekvationen går inte ihop.
Medlem
Jag är helt mållös gällande Mergims brist på självinsikt. Bland det sjukaste jag sett.
2020-02-27, 12:20
Medlem
Lämnar Patzy för gott eller kommer han tillbaka?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalaflicka
Jag är också så sjukt trött på Julia!
Vad gör hon ens där? Hon är helt överflödig i programmet, och jag tror tyvärr att det är det hon kommer gå relativt långt på för att ingen tänker på henne ens.
Har vi tittat på samma program? Man kan inte missa Julia! Hon är en helt jävla galen brud.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
De hade ett familjemöte direkt efter händelsen och tog upp vikten av respekt för varandra. Men händelsen i sig är ju en ren bagatell som skedde i stridens hetta och är inget att hänga läpp för.

Jo familjemötet såg jag, jag menade mer i samtalen one-to-one liksom. Mergim har ju sagt i samtalet nu med Julia typ ”...därför jag sa till Jasmine att hålla käften och sätta sig ner”. Julia ba ”mm”.
2020-02-27, 12:21
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Vad gör hon ens där? Hon är helt överflödig i programmet, och jag tror tyvärr att det är det hon kommer gå relativt långt på för att ingen tänker på henne ens.
Ingen tänker på Julia. hahaha skämtar du.?
Antingen är du en torr tråkig fjolla eller är du bara avundsjuk på jullan,
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Fast det tror jag inte ändå. Hon har över 300k på Instagram och 200k på YT. Jag har följt henne länge (hejar inte på henne i BB, no worries) och jag har haft en känsla att hon kan vara noga med att inte vara ”lättköpt”. Har en så mycket följare kan en ta betalt och det tror jag hon värnar om.

Men det som är bra betalt för dig och henne kan ju vara en piss i Mississippi för andra. Det var lite det jag menade med tidigare inlägg, hur mycket tycker man själv att man är värd?
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Har lite svårt att hålla med här.
Jag hade nog stört mig ofta på Julia i huset, men hon gör ju bra tv.
Tror dessutom inte hon gör sig till utan att hon är lite galen vilket gör det ännu bättre.
Hon beter sig omoget när hon är full men det gör ju många av dom andra hela tiden nyktra.
Hennes coachande av Sami i Vasaloppet var riktigt bra, och under den dagen var hon dessutom väldigt omtyckt här.
Sen kommer hon inte att vinna hela BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Anty är mognast av dom alla i rosa rummet tillsammans med Alex.

Det är därför hon inte uttrycker sig så hårt som svinet Mergim och främst Amilia som tror alla älskar henne.

Låt henne vara FÖRST ut ur huset, hon var ju så rädd igår att hon skulle va först ut ur huset, eller rättare sagt så sa hon: "Stackars den som måste va först ut ur huset, efter 3 veckor"

JA AMILIA, jag ber till gud att det blir du. Finns inget värre än när man tror man är hur säker som helst, så pinsamt. Mergim är värst men hon är på andra plats.

Anty den lilla myran med sina blickar måste ut FÖRST.

Kom igen nu alla, rösta ut anty först om vi nu får chansen och efter henne är det Amilias tur.
2020-02-27, 12:22
Medlem
herpesvårtas avatar
Kan vi inte skicka iväg Mergim till något krig någonstans där han får mogna och bli en man?
2020-02-27, 12:22
Avstängd
1 miljon är inte ens mycket säger bögrim. hahaah killen är blåst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in