2020-02-27, 12:01
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
DC kameran. Jullan och Mergim.
Men Mergim. din grupp sitt ju för fan och snackar skit 24/7 men grinar när andra gruppen nämner en sak.
Men vågar han inte hetsa med Julia nu som han gjorde med Jasmine.
Nu sitter han som en liten snäll pojke men med Jasmine vägrade han att ha fel...
2020-02-27, 12:02
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Men vågar han inte hetsa med Julia nu som han gjorde med Jasmine.
Nu sitter han som en liten snäll pojke men med Jasmine vägrade han att ha fel...

Han måste vara rasist!
Avslutad
Anty är mognast av dom alla i rosa rummet tillsammans med Alex.

Det är därför hon inte uttrycker sig så hårt som svinet Mergim och främst Amilia som tror alla älskar henne.

Låt henne vara FÖRST ut ur huset, hon var ju så rädd igår att hon skulle va först ut ur huset, eller rättare sagt så sa hon: "Stackars den som måste va först ut ur huset, efter 3 veckor"

JA AMILIA, jag ber till gud att det blir du. Finns inget värre än när man tror man är hur säker som helst, så pinsamt. Mergim är värst men hon är på andra plats.
Medlem
1c9r5s avatar
vart kan jag se jasse/mergim bråket?
2020-02-27, 12:03
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Han måste vara rasist!
Så måste det vara, haha
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalaflicka
Jag förstår att det är jobbigt när din favorit blir utpekad som falsk men det betyder inte att du kan vrida och vända på sanningen. Amilia är en jobbigt överklassbrud som inte är torr bakom öronen men Antonia är en liten parasit som tror att hon kan leva på sociala medier hela liv.. Hon är en av alla trasiga nittiotalister som tror att hon är en gåva till världen när hon i själva verket är ett problem..
Håller med,
Men tror inte Anty tjänar så jätte bra. hon har runt 20.000-70.000 visningar och några hundra tummen upp per video och det är en fis i rymden i dagens internet. får väl pengar som ett lågavlönat jobb typ.
Kanske därför Anty Panikar om att få vinna miljonen.
Känns som att Anty tror hon är en super kändis. hehe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
4play
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Om du tror jag har Antonia som favorit så har du helt fel.
Jag vrider inte på sanningen, det är sanningen 🤣

Sanningen är att Antonia försöker vara nån ledare för en brokig skara individer som tycker att hon är cool för att hon har ett ”stort” följe på sociala plattformar som dom vill rida på och att Amelia är en ung rädd tjej som gråter för mycket i tv och inte kan vara tyst när hon har tråkigt.
2020-02-27, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsalaflicka
Säger bara in med Rodney Da Silvia så kanske dom kan få se hur man kan bete sig, känns som dagis bigbrother..

Man får inte säga könsord och dom filmar inte när man röker som för övrigt görs i en rökruta

Vad hände med bigbrother?!
TV4 tog över är nog vad som hände tyvärr.
Känns ju som att man tittar på nån film med åldersgräns från 7 år och uppåt. Tragiskt
Medlem
Citat:

Eller här:
(FB) Big Brother 2020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Anty är mognast av dom alla i rosa rummet tillsammans med Alex.

Det är därför hon inte uttrycker sig så hårt som svinet Mergim och främst Amilia som tror alla älskar henne.

Låt henne vara FÖRST ut ur huset, hon var ju så rädd igår att hon skulle va först ut ur huset, eller rättare sagt så sa hon: "Stackars den som måste va först ut ur huset, efter 3 veckor"

JA AMILIA, jag ber till gud att det blir du. Finns inget värre än när man tror man är hur säker som helst, så pinsamt. Mergim är värst men hon är på andra plats.

Anty mognast? Hahaha, somna om...
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/se-hela-storb%C3%A5ket-vem-ska-vakta-tungan-jag-eller-du-min-hund-12528735

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in