2020-02-27, 11:01
Medlem
Globalisten55s avatar
Jag skulle vilja ha en ny i BB huset som verkligen sätter denna fåne Megrim på plats
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Förmodligen något av det
Då hade han haft halsbränna alá carte kan jag säga.
Medlem
Lisa måste ju ut. De går ju inte att ha henne grinandes varje vecka, en hel vecka när lagtävlingen går åt helvete. Och sen När Jasmine råkar vara glad inför Lisa över att inte hänga löst för tredje veckan i rad, då är hon respektlös och inte tänker på att Lisa är ledsen.men vad jag minns från förra veckan när hon blev räddad av gruppen efter deras tal så var hon mer än gärna och visa glädje å lycka till Jasmine ävens fast hon visste att Jasmine var ledsen och riskera att åka på måndag....
2020-02-27, 11:05
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moopoo
Lisa måste ju ut. De går ju inte att ha henne grinandes varje vecka, en hel vecka när lagtävlingen går åt helvete. Och sen När Jasmine råkar vara glad inför Lisa över att inte hänga löst för tredje veckan i rad, då är hon respektlös och inte tänker på att Lisa är ledsen.men vad jag minns från förra veckan när hon blev räddad av gruppen efter deras tal så var hon mer än gärna och visa glädje å lycka till Jasmine ävens fast hon visste att Jasmine var ledsen och riskera att åka på måndag....
Lisa ska ut, men allt har sin tid.
Det finns andra just nu som måste ut före.
Men allt beror ju på vilka två som sitter i veckofinalen.
OM någon ens åker ut.
2020-02-27, 11:05
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Då hade han haft halsbränna alá carte kan jag säga.
Han har sagt att det börjar gå upp mot bröstet. O att han haft magkatarr förut. Hade det varit ngt akut. Hade han velat ligga i en säng i ett mörkt och tyst rum. För att sedan vilja åka in till sjukhus.
Inte ligga i soffan I 3 dagar där alla är.
2020-02-27, 11:06
Medlem
Börjar Lenny tröttna på allt skitsnack?
Medlem
Lunatics avatar
Patsy kämpa på.
ska du lämna ska det vara på utröstning.

Dåligt om han får lämna för att han är på sjukhus och träffar folk kort stund.
Är han tillbaka samma dag, och det är nått Akut så borde han få dispens.
Kommer in nya som efter 3v, då borde Pasty få åka iväg några timmar.
Medlem
Globalisten55s avatar
Megrim sitter och ljuger hela tiden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moopoo
Lisa har säkert mens. Då blir de så jävla blödiga.

Amilia eller antonia måste ut på måndag!
2020-02-27, 11:07
Medlem
Lord2Moynes avatar
Lennie står upp för Patzy och Mergim får en ledsen min när hans skitsnack inte går in i sin älskades hjärna.
2020-02-27, 11:07
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Han har sagt att det börjar gå upp mot bröstet. O att han haft magkatarr förut. Hade det varit ngt akut. Hade han velat ligga i en säng i ett mörkt och tyst rum. Inte ligga i soffan I 3 dagar där alla är.
Har man ont hela tiden om man har magkatarr? Trodde de var nåt som kommer och går. Magsår är väl kanske värre eller.
2020-02-27, 11:08
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Börjar Lenny tröttna på allt skitsnack?

Äntligen någon som går emot deras oempatiska meningslösa skitsnack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in