2020-02-27, 10:43
Medlem
Deferos avatar
Vem ska vi rösta på flashback?
2020-02-27, 10:44
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Några stycken lyfter Anty till skyarna.
Hon är inte så svår att få ut.
Kommer göra allt för att hon ska ut först. Hon tillför inte mycket i BB.
Kommer ta varje tillfälle att rösta på att Anty ska lämna.
Kanske 100st är Trogna följare av Anty och följer henne slaviskt. och det är säkert Tjejer mellan 10-14år
Så fort vi får chansen att rösta ut henne gör vi det.Men jag tror faktiskt inte hon är en av två på måndag
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Tänk om samma omröstning skett för 2 veckor sedan, då snackar vi 90% på Antonia. Det går åt rätt håll
Ja, jag intalar mig själv att det är så I alla så fall 😄 då finns det hopp om vår värld!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja,faaaan oxå. Men ska "vi" köra Amilia då ? Fast det beror ju på hur tävlingen går iofs.

Fast det hade ju varit roligt att plåga hon i tävlingar men vill ta bort ledar typer i sovrum 2.
Anty leder sovrum två. Det är nästan roligare om vi fortsätter plåga Amilia.
Medlem
aina08s avatar
Oh shit. Nu snackar dom skit om att Patzy ska försöka tävla. Det är ju deras polare Mergim som övertalat honom. Vad han klarar återstår ju att se.
Medlem
Lunatics avatar
Kan någon förklara vad Alex gör med påsen.
Jag ser att han klappar på huvudet. med varför påse.
2020-02-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Vem ska vi rösta på flashback?

det bestämmer vi när vi vet vilka som sitter
2020-02-27, 10:47
Medlem
Amilia ska ut. Hon är den som snackar mest skit och styr. Hon har också försökt fjäska sig in hos rainbow när hon insåg att huset ibland röstar.
Så rainbow kommer välja henne före en hel del andra. Så har vi tur nu att få chans att få ut henne så måste det ske.

Bara se hur hon håller på nu med Patzy att han inte ska tävla, så hon har större chans att bli säker.

Hon tror hon är så rolig och folk älskar henne. Tänk er minen när hon åker ut 😁
Avslutad
Ja, hoppas också tittare svalnat för Anty när de sett hur hon beter sig. Att hon knappt leder över sängliggande Patzy senaste dagarna är lite hoppingivande. Jag tror att hon började pakta lite för tidigt. Bara en liten del av programmet har gått och så mycket hinner förändras, men nu har hon hunnit bränna broarna om vem hon är.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Några stycken lyfter Anty till skyarna.
Hon är inte så svår att få ut.
Kommer göra allt för att hon ska ut först. Hon tillför inte mycket i BB.
Kommer ta varje tillfälle att rösta på att Anty ska lämna.
Kanske 100st är Trogna följare av Anty och följer henne slaviskt. och det är säkert Tjejer mellan 10-14år

Alltså denna killen är helt.

Vad är det du inte fattar? Förstår du inte att utöver hennes 300 000+ följare på Instagram (BARA) så har hon vänner som har dubbla dom siffrorna som kommer dela tills deras fingrar blöder?

Hon känner sjukt många profiler och jag har sett FLERTALS som har lagt upp när dom följer henne på liven. Däribland Linn Ahlborg eller vad fan hon heter, med 500 000+ följare på Youtube (?)
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Oh shit. Nu snackar dom skit om att Patzy ska försöka tävla. Det är ju deras polare Mergim som övertalat honom. Vad han klarar återstår ju att se.
Patzy är en vuxen människa. Har han så ont som han säger så han vill åka till sjukhus. Så ska han inte tävla. Då kan det inte vara akut.
Falla för grupptryck när man är 51 år. 😳
Medlem
Boonks avatar
Förhoppningsvis enda gången vi behöver heja på Snorkråkan i en tävling, nu kjööööör vi! Ta immuniteten nu, Lisa Engh!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in