2020-02-27, 03:36
Medlem
Lilla Mergim gör ju alla sociala fel man kan göra.
Skriker, höjer rösten, lyssnar inte på den han argumenterar med, kallar dom vid namn, vänder dom ryggen och går därifrån mitt i en diskussion, håller sig inte till ämnet, säger att han inte bryr sig om vad den andra säger, kommer in och avbryter en diskussion, säger åt andra att hålla käften för nu pratar han.
Ja, jag vet inte hur mycket jag orkar skriva.
Lycka till ute i verkliga livet, lilla vän.
Växer du inte upp snart så kommer du få problem, och hamnar snart på samhällets botten.
2020-02-27, 06:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Okej, jag är fan beredd att hålla med nu. Vi gör oss av med Anty (röstar på flera enheter) och sparar Amilia ett tag till. Har insett att jag gärna vill utsätta henne för fler tävlingar! Snälla, om vi gör detta måste vi rösta fram Amilia på ALL skit.

Hitta så många enheter ni kan och rösta sen.

Någon som vet om det finns någon kul bugg, som att exempelvis en ominstallation gör att man kan rösta igen?
2020-02-27, 06:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Lilla Mergim gör ju alla sociala fel man kan göra.
Skriker, höjer rösten, lyssnar inte på den han argumenterar med, kallar dom vid namn, vänder dom ryggen och går därifrån mitt i en diskussion, håller sig inte till ämnet, säger att han inte bryr sig om vad den andra säger, kommer in och avbryter en diskussion, säger åt andra att hålla käften för nu pratar han.
Ja, jag vet inte hur mycket jag orkar skriva.
Lycka till ute i verkliga livet, lilla vän.
Växer du inte upp snart så kommer du få problem, och hamnar snart på samhällets botten.
Tänk dig att det är en liten rebellisk tonårsflicka!
2020-02-27, 06:05
Medlem
__Alez__s avatar
Är det Anty vi ska försöka få ut på måndag om hon hänger löst då eller är det Amalia?
2020-02-27, 06:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hoppas någon åker ut nästa vecka de blir fan räddade varje vecka! Ut med Anty direkt
Det är lite roligt hur rosa försöker kämpa för att hålla kvar alla de som tittarna (det vill säga de som finansierar deras mille) vill ha ut.
2020-02-27, 06:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Är det Anty vi ska försöka få ut på måndag om hon hänger löst då eller är det Amalia?
Jag tycker att vi plågar Amilia ett tag vill och testar att rösta ut Anty. Då ser vi samtidigt vad vi har att jobba med, ifall hon blir kvar. Det blir som ett kul mission att försöka få ut häxan. Amilia kan vi ju få ut när som helst.
2020-02-27, 06:13
Medlem
Alltså jag gillar Anty, däremot Amilia är avskyvärd. Förstår inte riktigt vad Anty har gjort för fel.
2020-02-27, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hoppas någon åker ut nästa vecka de blir fan räddade varje vecka! Ut med Anty direkt

Sååå du tycker inte att eiffel tornet blivit räddad varje vecka? Nä fyfan. Ser hellre att det är en balans och att de åker ut en efter en, än att ett ”lag” utrotas direkt förstår inte hur ni kan se att det anty och CO gör alla fel...... men ja, är man mörk och vågar stå upp då är det ju fel och är man vit och lite söt så kommer man långt.
2020-02-27, 06:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Alltså jag gillar Anty, däremot Amilia är avskyvärd. Förstår inte riktigt vad Anty har gjort för fel.
Hahahaha! Hon leker med Alex, var en bitch mot den nya tjejen, som var en skojigare version av henne + är falsk och snackar mycket skit. Dessutom har hon väldigt många följare + att det finns teorier om att hon + Amilia känner produktionen. Flera gånger har Anty försvunnit in i bikten för att sedan komma ut och målinriktat gå fram till de andra och förbereda dem på nästa tävling. Det kan förstås vara en slump, men... Ja. Hon kallar sig dessutom "facit".
2020-02-27, 06:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eazypeazy
Sååå du tycker inte att eiffel tornet blivit räddad varje vecka? Nä fyfan. Ser hellre att det är en balans och att de åker ut en efter en, än att ett ”lag” utrotas direkt förstår inte hur ni kan se att det anty och CO gör alla fel...... men ja, är man mörk och vågar stå upp då är det ju fel och är man vit och lite söt så kommer man långt.
Glasman och Sami är varken söta eller vita (fast många tycker ju att Sami är söt i och för sig, så stryk det!) men de tycks leda i populäritet.

Alex är mörkast där inne och de flesta här diggar honom. Även jag. Jag råkar bara tycka att han inte är allmänbildad och jävligt trög. Men jag tycker inte illa om honom.
2020-02-27, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eazypeazy

Jag måste blivit färgblind. Trodde i min färgblindhet att Anty och Amilia var vita.
2020-02-27, 06:34
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Jag vill vara med och rösta ut. Kan använda flera enheter.
Hur hittar jag till sidan där man röstar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in