2020-02-27, 00:36
Medlem
Metoo där på amelia

Värre än Harvey Weinstein ju
2020-02-27, 00:37
Medlem
Lunatics avatar
Fan va lite skitsnack i rum2.
Har bikten sagt åt Anty att hennes Team inte är så populära bland tittarna när dom sitter bittra och bara snackar dagarna i ända.

Dom körde pingis.m.m och hängde med alla idag. Är det bara för deras lag hänger löst och ett spel från deras sidan, eller får vi se lite underhållning från dom i fortsättningen.

Dom har badat några gånger också. Till och med Alex.
Mergim fick hålla i kanten i poolen. dom hade inte skickat in flyt puffarna åt han.

Alex borde köra sitt race mera, har vart för mycket i skuggan och sprungit efter Anty tills idag, tidigare va han aldrig mer än 1.5m ifrån.
Nu kanske Alex blommar ut också.

Lisa känns mer och mer Vilsen vart hon står.
Amilia Vågrät läge 90% om dagen.
Lennie har ingen talförmågan.
2020-02-27, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
sa anty precis till victoria ''förlåt men vad är det för fel på dig''

Var det inte angående att Anty lekte med micken men själv inte tyckte det? Alltså hon (anty) sa till produktionen. Det sprakade som fan iaf. Hon håller alltid i den framför ansiktet och vickar den fram och tillbaka.
2020-02-27, 00:38
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Antonia sitter och pillar med mikrofonen så att det sprakar i den.
Big Brother: "Antonia, vänligen lek inte med din mikrofon"
Antonia: "MEN JAG HAR INTE GJORDE DET. NU LÄGGER JAG IFRÅN MIG DEN. JAG LEKTE INTE MED DEN, JAG HÖLL I DEN".

Gud så otroligt lättretlig?!

Hon tänker så det knakar om Alex. det va det som sprakade.
2020-02-27, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fan va lite skitsnack i rum2.
Har bikten sagt åt Anty att hennes Team inte är så populära bland tittarna när dom sitter bittra och bara snackar dagarna i ända.

Dom körde pingis.m.m och hängde med alla idag. Är det bara för deras lag hänger löst och ett spel från deras sidan, eller får vi se lite underhållning från dom i fortsättningen.

Dom har badat några gånger också. Till och med Alex.
Mergim fick hålla i kanten i poolen. dom hade inte skickat in flyt puffarna åt han.

Alex borde köra sitt race mera, har vart för mycket i skuggan och sprungit efter Anty tills idag, tidigare va han aldrig mer än 1.5m ifrån.
Nu kanske Alex blommar ut också.

Lisa känns mer och mer Vilsen vart hon står.
Amilia Vågrät läge 90% om dagen.
Lennie har ingen talförmågan.

Det är den nya sovrumskompisen Victoria som sätter käppar i skitsnackarhjulet, det har dom själv erkänt (dock inte till vickan).
2020-02-27, 00:39
Medlem
aina08s avatar
Har inte hängt med så mycket idag men nu säger jag god natt.
Hoppas på en lite högre nivå på inlägg här i morgon då vi är ett trevligt gäng som följer och skriver här.
Lägg ner onödigt rasse snack och trams, de har liksom inget värde. Tråden blir rekordlång ändå
Hoppas på många händelser i BB huset, men de blir svårt att toppa dagens höjdpunkter där Sovrum 2 gått stora nederlag
2020-02-27, 00:40
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgNO3
Utveckla! Vad föranledde detta och vad hände efteråt?

Victoria låg och sjöng "kusligt" medan Mergim kröp på golvet inför att försöka skrämma Anty.
Medlem
Helvete va d kåta amelia och anty är

problemet

Mergim och lennie vill va för sig själva
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Anty, Amilia, Lisa och Patzy? Fan vad skönt om Anty eller Amilia lämnar.

Verkligen. Här på FB var det rena karnevalyran. Men redan efter förlusten börjades skitsnacket direkt. Typ om att det var fusk och allt möjligt. De är faktiskt mycket störda i den gruppen.
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgNO3
Utveckla! Vad föranledde detta och vad hände efteråt?

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tyckte mig höra något liknande. Spacklet har inget gott öga till sin "doppelganger".

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Var det inte angående att Anty lekte med micken men själv inte tyckte det? Alltså hon (anty) sa till produktionen. Det sprakade som fan iaf. Hon håller alltid i den framför ansiktet och vickar den fram och tillbaka.

Nja.. det var för att victoria nynade (medans mergim var påväg att skrämma antonya och amilia).
2020-02-27, 00:41
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Anty, Amilia, Lisa och Patzy? Fan vad skönt om Anty eller Amilia lämnar.
Jag kommer lägga mitt race på att Anty ska ut. är 50/50 på forumet vem av Anty och Amilia som är kandidat att gå.
2020-02-27, 00:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har inte hängt med så mycket idag men nu säger jag god natt.
Hoppas på en lite högre nivå på inlägg här i morgon då vi är ett trevligt gäng som följer och skriver här.
Lägg ner onödigt rasse snack och trams, de har liksom inget värde. Tråden blir rekordlång ändå
Hoppas på många händelser i BB huset, men de blir svårt att toppa dagens höjdpunkter där Sovrum 2 gått stora nederlag

Sluta lipa. Och god natt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in