2020-02-26, 22:16
Medlem
Cuckslayers avatar
Man förstår ju verkligen varför det ser ut som det gör i Sverige när de argumenterar på detta vis.

Lamotte måste fråga först om han får filma....

HAHAHAHA
Citera
2020-02-26, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Han hade ju krupit in i sitt skal dagar innan programmet. Så tragiskt att se...
- Men?
- "vi fattade det beslutet, och det tyckte vi var ett rätt beslut"
- Hur?
- När?
- Om?

Ja och glöm inte att det var ett samlat beslut också. Det sa han också flera gånger.

Så feg och han verkade inte ens skämmas. Han gick dit och skvalade sin skit och sen så går han hem och tror att allt är över. Men jag hoppas någon journalist vill ha mer ut av honom. Men det är väl att hoppas för mycket.
Citera
2020-02-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Man förstår ju verkligen varför det ser ut som det gör i Sverige när de argumenterar på detta vis.

Lamotte måste fråga först om han får filma....

HAHAHAHA

Ja och att de i studion applåderade åt sådana saker. Fullkomligt vansinnigt.
Citera
2020-02-26, 22:21
Medlem
Cuckslayers avatar
Varför hänger folk upp sig på skyddsvästen?

Han kom ju direkt från Kronogården era knullhjärnor
Citera
2020-02-26, 22:23
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Dom som verkar ha lätt för att se andra som rasister eller invandrarfientliga (och själva är svenskar, oftast) bor ofta i rena svenskghetton.

Dom som blir kallade rasister eller invandrarfientliga bor ofta i mer blandade områden med fler osvenska namn.

Kolla gärna själv.
Stämmer bra! Precis som att dom som röstat mest invandrarvänligt är de som hjälpt till minst själva för integrationen vilket är lustigt.
Citera
2020-02-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Varför hänger folk upp sig på skyddsvästen?

Han kom ju direkt från Kronogården era knullhjärnor

Beror väl på att han har en lite löjeväckande sida men den tycker jag är helt betydelselös i det hela. Klart att han är utsatt för hot.

Den där lilla tjejen som babblade om hur mycket hot hon utsätts för lät som det var Jockes fel men han fick inte tid att förklara hur hotad han var. Han är ju inte en liten mörkhårig tjej.
Citera
2020-02-26, 22:26
Medlem
Hegamons avatar
Jag såg debatten och som någon uttryckte det, båda gör fel. Alltså både Lamotte och dom som slänger bangers.

Jag vill utvidga det till att, främst politikerna men även polisen till stor del gör fel. OM detta varit ett etniskt svenskt område hade polisen gått hårt in. Jag vill se samma sak nu. Det här är felet menar jag, att politiker eller polis inte vågar gå hårt in mot kriminella.

Vill vi undvika två parallella samhällen, så är dagens strategi fullständigt fel. Vi förstör integrationen genom att splittra etniska svenskar mot invandrargrupper. Den lilla kärnan av kriminella tillåts utgöra knivsudden av den splittringen. Totalt fel enligt mig, att integrationspolitiken tillåts balansera på en knivsudd som den gör i Sverige.

Jag tycker att Lamotte gör helt rätt som försöker bryta denna politiska splittring. Och har potential att bryta den segregationen vi nu ser, som i framtiden kan leda fram till radikala blodiga åtgärder om ingen förändring sker.
Citera
2020-02-26, 22:28
Medlem
dialektikers avatar
Men tyckte ni inte att Sabuni hade bra poäng där mot Vänsterpartisten, som svamlade om att det inte fanns plats i fängelserna, och svårt att straffa av olika anledningar "men NI i Vänsterpartiet vill ju ha hårdare straff för sexualbrottslingar, då tror ni minsann på straff" typ.
Citera
2020-02-26, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
När SVT släpper fram invandrare i TV som uppenbart bara vill försvara heder och kultur så är de inga bra representera för det nya Sverige. Behandla galna och kriminella med respekt är det sista vi i Sverige ska göra. Det är det som är problemet att går man med på deras villkor så är det kört.
Majoriteten av invandrarna vill spy på de kriminella men SVT hittar alltid folk för sina syften.. Samma med batikmorsorna som propagerar... Tycker de ska börja bjuda in "beskattade" egenföretagare från förorterna som tvingats lägga ner på grund av hot och utpressning.. Svt selekterar in träskallar som inte fattar bättre och använder se för sina manipulativa syften.. Svt är rödgrönt...
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Dom som verkar ha lätt för att se andra som rasister eller invandrarfientliga (och själva är svenskar, oftast) bor ofta i rena svenskghetton.

Dom som blir kallade rasister eller invandrarfientliga bor ofta i mer blandade områden med fler osvenska namn.

Kolla gärna själv.

Eller hur, så är det. Varenda invandrarkramande journalist, politiker, media-arbetare har sina egna barn grymt skyddade från oroligheter.

Det är ju lite av det här Lamotte har tagit fram i sina videor. Och det uppskattas inte av etablissemanget.
Citera
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men tyckte ni inte att Sabuni hade bra poäng där mot Vänsterpartisten, som svamlade om att det inte fanns plats i fängelserna, och svårt att straffa av olika anledningar "men NI i Vänsterpartiet vill ju ha hårdare straff för sexualbrottslingar, då tror ni minsann på straff" typ.

Onekligen, ibland finner även en mörk höna enstaka korn.
Citera
2020-02-26, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Aboslut och även det att hon tyckte polisen skulle utreda brott begågna av barn för att socialen då vet hur de ska hjälpa barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in