2020-02-26, 21:34
Medlem
miamanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Vad menar du vilka brott Lena begått? Att hota och stalka människor är brott. Därför jag inte förstår varför SD inte bara anmälde henne. Då hade hon anmält honom för dödshoten så kanske därför.

Tänker inte tramsa mer med dig nu. Om nu Lena begått brott och hotat så kunde ju isåfall SD ha anmält henne istället för att mörda henne. Att hävda att han inte vågade för att hans egna dödshot då skulle komma i öppen dager är så tramsigt att jag inte ens orkar bemöta det.
Citera
2020-02-26, 21:34
Medlem
Hindersprövningen kunde hursomhelst inte gälla SD och LW, eftersom skilsmässan inte gått igenom än. Det var först i januari eller februari 2019 den gjorde det.
Citera
2020-02-26, 21:35
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Och därför ser jag Hanna som medskyldig.
Skyddande av brottsling.

Däremot kan jag inte begripa varför hon gör det ??
Det är väl bara att börja om med livet tillsammans med den där Sillen.
Men icke då, utan av nån outgrundlig anledning så skyddar hon Stefan ända in i kaklet.
Frågan är om kärringen verkligen vet att Stefan knullade Lena bakom hennes rygg under så många år.
Han knullade Lena mer än han Pippade Hanna.... Hemma hos Hanna !!!!
Hon sväljer detta, och skyddar honom.

Riktigt så hade ju kanske inte min fru reagerat.
Min fru hade nog istället skurit bort mina två steriliserade pungkulor och tvingat mig att käka upp dom, för att sen ha sex med båda mina bröder och min far... Som hämnd.

Men inte Hanna. Nä hon ursäktar och skyddar en man som knullar andra i hennes egna hem. Och som sitter anhållen på sannolika skäl för mord och som nu skall upp i rättegång.
Flickorna är ju tokiga i honom.

Herregud, vad har den mannen som inte jag har ??

Denna historia är så sjuk, alltså.
Du har nog missuppfattat.
Flickorna är inte alls tokiga i honom.
Bara HD och LW, men de är ju desto tokigare.
Hans flirt med alla andra kvinnor verkar inte fungera så bra.
Citera
2020-02-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2020
Hindersprövningen kunde hursomhelst inte gälla SD och LW, eftersom skilsmässan inte gått igenom än. Det var först i januari eller februari 2019 den gjorde det.
De lade väl in om den i mars - 6 månader från det är september. Men jag är osäker på när de lade in om skilsmässa.

Edit: I förhör den 7 juni 2018 bekräftar han för FL att de ligger i skilsmässa. Men när lade de in om den tro?
Senast redigerad av Picasso2 2020-02-26 kl. 21:41.
Citera
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
Han säger i ett förhör att han inte dödat henne och sen sprutat på henne. Jag kommer inte ihåg hur han formulerade det.
Vem säger så, Mikael Nykvist? Du får gärna länka.
Citera
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:

De sökte i mars så efter 6 månader skulle den gå igenom. De skilde sig i jan 2019 för att de uppenbarligen förlängde betänketiden.
Citera
2020-02-26, 21:39
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:

Den kunde gått igenom tidigare.
Det var SD och HD som drog ut på den.

LW kanske bara skulle tvinga till sig
SDs underskrift innan han åkte till USA
ifall han åter lurat i henne att han skulle
gifta sig med henne. Hon kanske ville
kolla om han menade allvar.
Citera
2020-02-26, 21:41
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
På vänster ficka, och på insidan på samma stället. Alltså den sida som var uppåt eftersom han la henne på hennes högra sida.
Han säger i ett förhör att han inte dödat henne och sen sprutat på henne. Jag kommer inte ihåg hur han formulerade det.
Som jag har förstått går det inte att tidsbestämma sperman, och kjolen kanske inte var nytvättad.
Jag tror ändå att han sprutade som avslutning.

Tack.

Nej, det är klart han säger så, han medger ju ingen delaktighet. Tar faktiskt inte på sig nån skuld för nåt vad det verkar.
Citera
2020-02-26, 21:41
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Han börjar dödshota henne och sonen för att hon är besatt och inte lämnar honom i fred. Hon hotar med jämna mellanrum honom att avslöja affären om han inte går med på hennes krav att träffas, chatta etc.

Varför är du fortfarande blind inför Lenas del i relationen? Förstår du inte att någon som är så besatt av dig kan driva dig till vansinne? SD:s hot kommer inte från luften. De är uttryck för frustration p g a hennes beteende. Han känner att han gjort ALLT för att bli av med henne, t o m dödshotat hennes barn. Han trodde väl hon skulle lämna honom i fred då, som vilken normal mamma som helst skulle gjort.
Du har missuppfattat helt.
Han vill ha tillbaka HD men han vill också behålla LW som älskarinna.Du kan väl visa på ett enda ställe där det står att han definitivt vill bryta med LW. Han har inte gjort någonting för att bryta definitivt med LW.
Det är dina fantasier.
Citera
2020-02-26, 21:44
Medlem
Haloumis avatar
Enligt Aftonbladet har alltså SD idag suttit och skrattat i rättegången. Har säkert diskuterats här inne, men det visar ju vad för typ han är.
Citera
Medlem
vitaankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zache
Hoppar in lite här. Spännande! Var har du hittat att hon bytte till kodlås av säkerhetsskäl som hänger ihop med St*fan? Det har jag inte sett någonstans.

Du tror inte att hon, invaggad i St*fans självbelåtna prylvärld full av andrasorteringsprodukter, bensinmacksmobilladdare, risiga cyklar, trötta fleecetröjor och foppatofflor, återigen helt enkelt bara lyssnat till hans oerhörda kunskap vid inköpet? Som hon verkar ha gjort med hans expertis om allt från gamla kylskåp till var man till lägsta pris köper billiga mobilskal?

Nu är det ju såhär som du säkert redan märkt
Carinafjuttifel är bara här för att mästra och köra ngn form av härskartekniker! Av vilken anledning vet inte jag men har mina aningar.

Av andra avkrävs det källhänvisning till FUP för att något ska godtas. Men när det gäller hennes egna slutsatser som alltid ligger Lena i fatet så räcker det med att hänvisa till att någon i tråden påstått något.

På det sättet jobbar Gänget, konstant! Så bästa är bara att ignorera idioterna så kan de sitta och lägga för sig själva!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
De lade väl in om den i mars - 6 månader från det är september. Men jag är osäker på när de lade in om skilsmässa.

Edit: I förhör den 7 juni 2018 bekräftar han för FL att de ligger i skilsmässa. Men när lade de in om den tro?
Den hade kunnat gå igenom efter 6 mån men de väntade med att skriva på till slut till januari februari ngnggn. Men maj 2018 hade varit för tidigt att söka hindersprövning för SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in