2020-02-26, 21:01
Medlem
UlphSvensons avatar
haaaaaahhhhhahahahahhhahahhahaha den lilla jävla grinollen har en SKYDDSVÄST på sig i TV, det är fan det roligaste jag sett

Gissar att svärjisarna lapar i sig och swishar, men så är det ju oavsett.

Men för att upprepa: hahhhhahahahahahahahahaha, fy fan det måste vara det dummaste TV-greppet sen kolbiten, nej vänta, det är dummare. Dummare än Fridolin, en bedrift ändå
Citera
2020-02-26, 21:02
Medlem
Jack-Ryans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FogelPenix
Så journalister ska inte få filma eller bedriva journalistik om de inte får gängens tillåtelse? IQ befriad raketforskare det där.
Sa väl allt om babbementaliteten. Vit man kommer till torget, babben kränkt.
Citera
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Så journalister ska inte få filma eller bedriva journalistik om de inte får gängens tillåtelse? IQ befriad raketforskare det där.

De måste visa gängen respekt först

Herrergud, hoppas att den applåderande publiken var inhyrd och inte representativ.
Citera
Medlem
Citat:
Varför tar svenska medelålders kvinnor alltid blattarna i försvar? Fotbollsmorsan är ju helt tappad

Tyckte hon hade ett efternamn som pekade åt ett visst håll så hon var nog jävig i sammanhanget.
Citera
2020-02-26, 21:03
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Sjukaste debatten jag sett. Folk applåderar när man snyftar om bråkarna.
Och lamotte framställs som ondskan. Jag spyr och blir illamående. Stackars Sverige

Programmet kommer sparas, översättas och användas i framtiden. Som ett varnande exempel. Blir studiematerial för andra länders ministrar.
Citera
2020-02-26, 21:04
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Sjukaste debatten jag sett. Folk applåderar när man snyftar om bråkarna.
Och lamotte framställs som ondskan. Jag spyr och blir illamående. Stackars Sverige
Tror inte han är så mycket ond som har hittat världens mest korkade målgrupp, tänk P T Barnum. Eller googla P T Barnum om ni inte heller gått i skolan. Han är rätt känd för ett visst citat.
Citera
2020-02-26, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
"Bor dem på torget?"

Lamotte är kung

Ja dom kanske är folkbokförda där, svara hon med lite svajjig röst.

Gillar hur advokaten helt höll käften efter att lamotte sa att Sverige har världens snällaste polis. Så jävla ägd den där lilla ormen blev. I Brasilien hade ungdomarna fått ett nackskott, här i Sverige får dom pizza. O de vet dom, de e därför dom skriver hiphop om vilket mes-land Sverige är. De vet han också, ”advokaten”. Han bara stog där o ljög den där jävla ormen, skönt att han höll käften till slut.
Senast redigerad av fr0g 2020-02-26 kl. 21:09.
Citera
2020-02-26, 21:06
Moderator
Siegfrids avatar
Så ohyggligt dåligt program. Snuttar hit och dit, den obligatoriska kören av klappmongon, några kommunister som ska prata på om allt möjligt utom just det som ska diskuteras, och så en helt tondöv Belinda som hackar sönder samtalet så fort det går en mikrometer under ytan och slagorden och riskerar att bli intressant för en gångs skull.
Lägg ner, bara lägg ner.
Citera
2020-02-26, 21:08
Medlem
Fan vilken offerkofta många drog och en massa snyftande för de kriminella, särskilt advokaten. Helt sjukt att de försöker vända och vrida på situationen och säga att det va lamottes fel att de blev upplopp och att han provocerade fram det.
Citera
Medlem
GreyForests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSvenson
haaaaaahhhhhahahahahhhahahhahaha den lilla jävla grinollen har en SKYDDSVÄST på sig i TV, det är fan det roligaste jag sett

Gissar att svärjisarna lapar i sig och swishar, men så är det ju oavsett.

Men för att upprepa: hahhhhahahahahahahahahaha, fy fan det måste vara det dummaste TV-greppet sen kolbiten, nej vänta, det är dummare. Dummare än Fridolin, en bedrift ändå
Att han har en skyddsväst på sig när han tidigare varit i Kronogården är inte speciellt konstigt. Att han har den på sig i programmet synligt är nog framförallt i demonstrativt syfte, för att visa att situationen är illa och att skyddsväst hehövs. Annars, rent taktiskt, vore det en dum idé av honom att visa att han bär väst för då vet folk var dom ska hugga och skjuta.
Senast redigerad av GreyForest 2020-02-26 kl. 21:10.
Citera
Medlem
Ös in mera pengar samt flyktingar.https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/flera-kritiska-roster-hojs-mot-svt-s-nya-debattprogram-sverige-mots
Citera
Medlem
Soterns avatar
Hur kan man säga att en svensk, vit man är provocerande? Tänk om någon sa att om en mörkhyad man som kommer in på ett vitt område skulle vara provocerande?
Får vi vita inte vistas var vi vill i vårt eget land utan att det ska vara provocerande?
Säg att jag drömmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in