Politiker i Sverige.är "förebilder" till mobbing men då är mobbing tillåten och de kallar det inte mobbing
Att de goda aldrig lär sig. Jag kan ana varför. De rider på " godheten" och behöver inte se sig själv och sitt egna agerande De tänker inte. De är också de farliga människorna.De gör vad regeringar säger även om de tillåts ha ihjäl och hata en grupp." Jag gjorde det bara för att det var så. Jag tänkte inte"
Här i tråden kan en del inte låta bli att kalla någon för öknamn på deltagarna i BB.
Det betyder inte att det är mobbing. Mobbing skulle vara om medlemmar som kallar någon deltagare öknamn här inne också skulle frysa ut den personen IRL, kalla den fetto, idiot framför personen men även få fler att gå emot personen ifråga vilket inte kommer att hända. I de här fallen.De kommer förmodligen aldrig möta deltagarna. Inte jag heller som inte har öknamn på deltagarna.
Alla människor i hela världen har känslorna hat inom sig. Det är endast objektet för hatet som skiljer sig och ingens hat är ett bättre hat.
Ganska lätt att förstå.