2020-02-26, 11:32
Medlem
Jagtardindotters avatar
askungen har redan tagit ut vinsten
2020-02-26, 11:34
Medlem
ollepolle90s avatar
Har vi någon hjälte här som pallar filma när de får reda på resultatet?
Medlem
Amilia kommer storma in i bikten när resultatet presenteras. Ingen tvekan.
Medlem
kermiths avatar
Gått igenom de tio momenten och Sami ligger långt före. Hade Amelia lagt i spåret hade hon fastnat varje gång och startat om för föret är tungt och man måste staka hela tiden.

Vicky ännu ett får som spelar efter Antys vink. Säga vad man vill men hon är en bra influenser och är klurig och fåren bara följer henne. LOL de får inte ens tycka vad du vill.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Beror på hur man beter sig och säger i husett. tycker du Sami blivit slaktad?
Om Sami blivit slaktad här?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja då passar vi väl in i BB huset
Inte alls för mobbing åker dom ut av , taktiksnack är ok
2020-02-26, 11:35
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du behöver inte vara paranoid. Jag har jobbat med TV-produktion sedan 1994. En större studio i GBG. Ägdes då av A. Wegelius, tyvärr nu bortgången. Jag slutade i slutet av 2007 för jag kände själv att det inte riktigt passade mig längre då allt blev långsamt urvattnat och en låg moral i branschen, fulspel och annat gott.
Det är ingen nyhet egentligen längre om att MSM skapar sin egen moral med en agenda. Dessutom avgjorde mycket att jag var och är kristen och det blev uppenbart för mig att hela branschen vreds 180 grader åt vänster. Varför det blev så kan jag inte sätta fingret på men det skedde sakta. Jag kände att jag inte kunde stå för produktioner jag var inblandad i då jag är dessutom konservativ och då röstade vid många tillfällen på KD. Jag och en del andra lämnade helt den branschen och jag började jobba som tekniskt ansvarig på ett större fiberbolag i Västsverige. Jobbar nu idag som lärare sedan ett par år tillbaka.

Under mina år i produktionen har jag sett det mesta och idag är jag inte alls chockad på vilket snävt och oortodoxt sätt man producerar. Tittare kommer egentligen i sista ledet då man ändå vet att vilken skit man än lär producera så säljer det. Marknaden vill ha det så. Speciellt TV4 var en station jag helst inte ville jobba med för att allt var så hårt styrt och gud bevare oss om vi ändrade något. Droppen blev väl också att de lokala stationerna lades ner, trots att man dyrt lovade även i lag att det aldrig skulle ske.

Jag har sett otaliga produktioner som plötsligt får nya direkt under pågående säsong , kunde ske flera gånger i veckan. Detta för att blidka annonsörerna men även ledningen. Det finns massor jag skulle kunna berätta.

BB är inget undantag. Nu jobbar jag inte med det längre men snacket går ju naturligtvis.
Ett är att det var stor kalabalik att ta med Sami som deltagare för hans inte så gamla sympatier. Och visst det blev rabalder direkt i pressen. Produktionen står på tå nu att försöka eliminera honom bl.a från att vara så kort som möjligt i programmet för att sedan rädda skinnet och presentera att han ändå fick en chans trots hans historia. Tro mig det skulle chocka många om han nu gick och vann hela BB 2020.

I VARJE BB jag kan minnas har man haft en femte kolonnare i programmet för att informera om hur alla viskningar och sympatier ligger till. Amalia är det inte även om hon är bra kompis med en i ledningen. Men hon har för lite makt och är för snacksalig. Mitt tips ligger mer på Antonia, men jag vet inte helt säkert. Möjligen även Glasman. Det är bara mina tips.

Glasman sköter det snyggt men Antonia är de flestas tips, vilket jag lutar åt själv något. Men är inte riktigt säker. Säkert är att Sami skall ut asap. Det är därför jag bandade tre dagars program för att försöka lista ut det.

Sami har i alla fall stakat på bäst och i min uppskattning ligger runt 5 km, Amelia ungefär hälften. Men bli som sagt inte chockad om Amalia "vinner" tävlingen, även om utgången är en helt annan. I slutändan vill man ha bort Sami det är ett hett tips.

Omröstningen är ju också helt dold av vissa orsaker.

Here's my five cents.
Tänkt så också. Redaktionen har allt färdigt redan. Sami ska ut och det kommer de att se till oavsett vad folket vill.
Jag litar inte på något vad gäller allt som har med MSM att göra. Styrt som fan. Syns så tydligt om man inte sover sig igenom livet
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-26 kl. 11:39.
2020-02-26, 11:35
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om jag kommer in lovar jag att ropa "shoutout till mina fellow flashbackare" vid tillfälle.
Haha när alla är samlade ska du ställa dig upp och skrika det.
Härligt skraja dom skulle bli att du har stöd av hela Flashback
Gäller att göra det tydligt när du väl gör de för annars blir det censurerat och sen förbjudet att prata om Flashback.

Kör hårt!
2020-02-26, 11:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Här inne är det ju 80% mobbare så
Yttrande frihet!.
Håll dig till Twitter och Facebook.m.m där det Censureras. om du nu stör dig så mycket. du tillför ingett vettigt.
2020-02-26, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
När det gäller Amilia så tror ja helt klart att folk här inte gillar hur hon är som person. Att hon beter sig som en mobbare, kör fulspel och snackar en massa skit.
Att skriva massa öknamn är ju fel, och alla kan rapportera inlägg man inte gillar.
Detta är inte unikt i den här tråden utan på hela Flashback, och hela nätet.
Så då är det ok att göra så hon kommer må sjukt dåligt när hon kommer ut ?
Börjar förstå varför mobbing är så stort i Sverige med många unga som tar sitt liv Pga detta
2020-02-26, 11:37
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gått igenom de tio momenten och Sami ligger långt före. Hade Amelia lagt i spåret hade hon fastnat varje gång och startat om för föret är tungt och man måste staka hela tiden.

Vicky ännu ett får som spelar efter Antys vink. Säga vad man vill men hon är en bra influenser och är klurig och fåren bara följer henne. LOL de får inte ens tycka vad du vill.

tack för tiden du lägger ner!
2020-02-26, 11:38
Medlem
__Alez__s avatar
Missade sista stakningen. Hur gick det? Amalias reaktion?
När kommer resultatet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in