2020-02-26, 09:01
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Sami har ju bara skitit i dom sista gångerna medan hon kämpat mycket mer så hon har kan ha kommit ikapp
haha är du skön. skulle hon tagit igen 8lopp. sami har åkt dubbelt så långt.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Så sjukt mycket ha här inne , riktigt mobbning av en person . Jävla barnungar här inne

din trådvän erkände, så småningom kommer du erkänna. step up or go home lixom. börjar bli boooooring.
Medlem
Lunatics avatar
Antonia Johnson Fuskar i Big Brother 2020.
2020-02-26, 09:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis ska bli ett nöje att skicka amilia åt helvete när tillfälle ges hoppas det blir mot antingen sami eller glasman tror glasman skule vara värre
Ja, för den kommer hon verkligen tro är otippad! Hade garvat sönder. Men det ABSOLUT roligaste skulle vara om hon stod mot Patzy och ändå flög ut, hahahahaha! Nu har jag inte koll på om just du gillade honom, men tänk dig ändå att en 25-årig tjej med höga tankar om sig själv blir utröstad av en fet, trött gubbe som snarkar högt och är allmänt meh på vardagarna. Vilken mental käftsmäll för henne.
2020-02-26, 09:04
Medlem
aina08s avatar
Hur har natten varit?
Har de varit flera omgångar i tävlingen?
2020-02-26, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ett är att det var stor kalabalik att ta med Sami som deltagare för hans inte så gamla sympatier. Och visst det blev rabalder direkt i pressen. Produktionen står på tå nu att försöka eliminera honom bl.a från att vara så kort som möjligt i programmet för att sedan rädda skinnet och presentera att han ändå fick en chans trots hans historia. Tro mig det skulle chocka många om han nu gick och vann hela BB 2020.
Intressant inlägg av kermith kl.03.57 i natt, men väljer att citera endast en liten del och då detta.

Just därför jag hoppas på att Sami vinner och tar hem hela skiten!
2020-02-26, 09:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Intressant inlägg av kermith kl.03.57 i natt, men väljer att citera endast en liten del och då detta.

Just därför jag hoppas på att Sami vinner och tar hem hela skiten!
Ja, för i helvete. Han är en klockren personlighet och så jävla skön! Vem ska vinna om inte han, liksom?
2020-02-26, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag är inte nått för förstoring av Bröst eller Läppar. Jag är en Rump kille. Älskar rumpor.

Det gör vi väll alla. <3
2020-02-26, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, för i helvete. Han är en klockren personlighet och så jävla skön! Vem ska vinna om inte han, liksom?

Julia är solklar förtjänst av vinsten enligt mig, men jag är nöjd om någon tar hem det.
2020-02-26, 09:11
Medlem
riskns avatar
Jag blir glad om bara Sami eller Julia tar miljonen.
2020-02-26, 09:13
Medlem
Icemanluigis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Sami given!
Problemet är väl att människor som sitter på såna skulder inte direkt vet vad som är bäst för dem.
Har ett gyllene läge att få en miljon, men stor risk att han själv tröttnar och lämnar innan 100 dagar och sjabblar bort pengarna.

Njöt när Julia gav massage med droppet och säger att det kostar en femhundring varpå Sami direkt ber om en hundradagars faktura!
2020-02-26, 09:13
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Antonia Johnson (Anty- skriver hela hennes namn så alla får reda på vem hon egentligen är). Av det jag sett av kvinnan är hon en narcissistisk manipulerande och patologisk lögnare som person som blir särbehandlad av TV4. Det är så pinsamt att se en 28 åring-barn i tv. Hon ska vara influencer, fyfan hur kan man se upp till kvinnan? Det är helt jävla pinsamt.

Hon tillsammans med Amilia Stapelfeldt är så hatiska i sitt hjärta och så onda, elaka och fega personer. De är så osäkra på sig själva. Avskyr de två mest.
Håller med dig helt. Fuskarna ska ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in