Citat:
Ursprungligen postat av
Tarstan
Trump är ju allt annat än tråkig tycker jag.
Håller med om att Biden saknar energi ja. Han borde lägga ner, men han kanske inte planerar att hålla på hela vägen ut utan hoppar av tidigare.
Om Sanders vinner nomineringen blir det full fart det kommer inte att bli en tråkig stund.
Men du kanske menar demokraternas nomineringskampanj.
Trump haltar och har svårt att hitta orden som Biden har MEN han slutför inte meningar utan mer bara låter som en senil farfar och byter ämne och ingen vet vad han pratar om. Han har inte haft någon debatt sedan 2016 och han svarar oftast inte på frågor utan mera svävar ut om något som inte ens är i närheten av frågan.
Självklart kan Donald mot Biden kanske bli kul men jag betvivlar det.. Bloomberg är Donald men lite bättre på pengar än Donald.. och de båda behåller och ökar deras förmögenheten och de som jobbar och betalar skatt får nada...
Men om Donald får stå mot någon som vill, kan och vågar vara lika vulgär som Donald.. En som bjuder in Stormy Daniels så First Lady tvingas stå sida vid sida med henne i den första debatten och sedan alla övriga kvinnor som Donald sexuellt ofredat vid de följande..
Jag vill ha underhållning! Inte två stycken senila gamlingar!
EDIT: sen kväll!