2020-02-26, 03:06
Medlem
gloriouslifes avatar
"Från: Lena Wesström <lena@wesstrom.se>
Till: ["Hanna Davidsson ")
Ärende: Re: Ändrade lösenord
Datum: den 25 oktober 2017 07:29:12
Trist att inte få veta innan. Skulle vilja titta igenom mina konversationer. Ordnar du nytt
tillfälligt lösenord så jag kan göra det nu istället?
Om vi ses nu strax på event hoppas jag du inte konstant vänder bort ansiktet vmje gång jag
är i närheten, känns mycket otrevligt, andra har frågat om det. Vill inte ha sådan markering
offentligt. Möt mig normalt tack
. IL"

"26 oktober 2017 09:30:41 +02:00, skrev Hanna Davidsson

Hej,
nytt lösenord är: geotourl (byter om ca I vecka igen)
Vet inte vad det är du håller på med men jag vänder inte bort ansiktet när du är i närheten.
Däremot har jag ingen avsikt att söka upp eller försöka söka kontakt med dig när vi ses i olika
sammanhang. Det handlar inte om en offentlig markering, det handlar helt enkelt om att jag
inte finner ditt umgänge tilltalande.
Det finns inget som är normalt. Om du vill bli bemött
normalt skulle du ha tänkt till tidigare. Jag trodde att jag var din vän men hade tydligen fel.
/Hanna"

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/thumbs/@@147:20fbc479a922735bbb05de83e85b191b
Senast redigerad av gloriouslife 2020-02-26 kl. 03:08.
Citera
2020-02-26, 03:08
Medlem
Rastades avatar
Aftonbladet brukar ju liverapportera från uppmärksammade fall där massmedier knökar sig in för att komma in i salen.

Vi får ha koll klockan 9.00 i morgon.
Citera
2020-02-26, 03:12
Medlem
Rastades avatar
Värt att nämna igen också, man kan lyssna på rättegången på Youtube sen och
brukar komma upp ganska omgående efter när allt är färdigt.

https://www.youtube.com/channel/UC2BNyH_pmojuXNiPUwgQbKw

Men hoppas Aftonbladet liverapporterar, kommer att spara hela chatten till er här för er som missar den isåfall.
Senast redigerad av Rastade 2020-02-26 kl. 03:21.
Citera
2020-02-26, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Läser protokoll från platsundersökningen aktbilaga 145, och noterar att det nämns att ena örhänget – ett runt guldfärgat, är avslitet så att örat är sönderrivet. Förutom att protokollet med beskrivningen är gräsligt att läsa då det blir så verkligt och sorgligt så reflekterar jag över tjatet från i tråden om försvunna örhängen samt den också omtjafsade knoggnuggningen då ett örhänge också skadades.

Onekligen får man känslan av att någon både i IRL och i tråd har hakat upp sig på LWs örhängen. Varför? Vad kan ha fått GM att ev vilja ge sig på att slita av LW hennes örhänge? Om vi utgår från att tjatet om örhängen har en betydelse och att örhängen skadats inte bara av en slump två gånger... kan detta ha någon betydelse? Kan LW fått dem av SD? Av någon annan? Kan de ha utlöst avundsjuka? Var de emotionellt betydelsefulla för någon som är nog i affekt för att slå ihjäl henne med sjutton slag men ändå nog fokuserad på detaljer såsom att slita av henne ett smycke? Noterar även att en ficka kan ha öppnats efter mordet, den var f ö tom. Kan mobilen legat i denna och stulits av GM?

UG/471 bp

Jag har mycket långt tillbaka inom denna tråden deklarerat om L*na Wesstr*m:s örhängen samt även om Falkberget.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-02-26, 03:19
Medlem
Philomenas avatar
Läser vidare i förhör med vittnen hur yngste sonen beskriver SD som jättesnäll. Det bara knyter sig i magen när man läser det... särskilt med tanke på att SD ska ha hotat LW att döda just denne son. Hur f-n är man funtad om man hotar att döda ett barn och mördar samma barns mamma natten till att han fyller år?! Man blir helt bedrövad av grymheten.

SD ska också enligt A*on ha haft hästkalas för en dotter och sedan efteråt avslöjat att hamburgarna barnen ätit var av hästkött. Sadistisk även mot sina egna barn mao.
Citera
2020-02-26, 03:23
Medlem
gloriouslifes avatar
"Från: Lena Wesström <lena@wesstrom.se>
Ärende: Ha så kul
Datum: den 24 februari 2018 00:04:47
Hej Hanna! Vill bara skicka en hälsning till dig. Vet rätt mycket om vad du står i nu,
mycket mer än du antagligen vill tro. Och du har så mycket mera rätt i alla dina misstankar
än han nånsin medgett. Vi har ALDRIG brutit kontakten. Du tror väl inte träffen efter
eventet var den enda vi haft sedan han avgav sina nya heliga löften för snart ett år sen?
Fråga honom vad hai1 gjorde på er bröllopsdag, innan han kom hem från jobbet. Vi ses
fortfarande varje vecka. Kolla lite noggrannare på google så ska du se rätt många luckor på
kartan som stämmer väldigt bra med dina jobbkvällar och utflykter med Sillen. Du kan ge
honom nya chanser, han kan avge nya löften, säga han älskar dig, säga han ska bryta med
mig. Men du kan ALDRIG lita på honom. Han har svikit oss båda. Du tycker förstås att jag
också har svikit dig. Men det är fortfai·ande inte jag som varit gift, bara han. Han har
möjligen älskat dig. Men respekterat dig har han inte gjort på många år, allra minst det
senaste. Du kan sätta upp ännu högre murar med förbud, tvång och försök till skydd mot
yttre hot. Men det sitter liksom inte där. Han och jag skriver mycket, mycket, varje dag,
det har aldrig varit tyst. Vill du vara fri och stark och respekterad så gå med Sillen eller
vem som helst istället. Passade ni inte på redan i Linköping så gör det snarast. S är inget att
vänta på. Låt honom ta konsekvenserna nu av sina val. Skit i huset. Använd dina resurser
och ditt nätverk för att skapa dig en egen grund, ett eget liv istället. Du behöver inte
honom. Lycka till!"

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/thumbs/@@147:20fbc479a922735bbb05de83e85b191b
Citera
2020-02-26, 05:56
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Inom det här mordfallet gällande L*na Wesstr*m, så finns nu för många besvärande omständigheter riktade mot St*fan Davidss*n som är enligt min bedömning mycket svåra att kunna bortförklara för vederbörande.

1: / L*na Wesstr*m:s blod-besudling på framsidan av St*fan Davidss*n:s tvättmaskin.

2 : / Blod-besudlingar av L*na Wesstr*m under plösen samt även fodret på St*fan Davidss*n:s vänstra sko.

3: / H*nna Davidss*n som plötsligt blev "Golvbrunns-H*nna" hos St*fan Davidss*n.

Det finns betydligt fler besvärande omständigheter inom detta mordfallet riktade mot St*fan Davidss*n.

Mvh/ @JokerMannen

LWs blod både på SDs tvättmaskin och hans skor, han är helrökt.
Det är vattentäta tekniska bevis. Hejdå psykopat steffe 👻
Citera
2020-02-26, 06:01
Medlem
GW kommer ta upp mordet på Nyhetsmorgon i dag.
Citera
2020-02-26, 07:05
Medlem
IWannaBeSedateds avatar
Puh, har spenderat natten med hela aktbilaga 150.

Nu kommer jag inte ihåg vilken sida, men det var ett ytterst graverande vittnesmål:

LW hade ju placerat ut en cache (som senare flyttades) på exakt det ställe som sedan kom att bli BP/FP. Detta vittne hade varit med LW och rekat på platsen och då hade vittnet undrat om det inte var för nära någon annan cache (finns tydligen regler för hur tätt dom får placeras). Då sa LW att det var ett okej avstånd, SD hade varit med henne och mätt upp avstånden!
Citera
2020-02-26, 07:08
Medlem
Blir alldeles beklämd av att läsa förhören med HD. Vill verkligen att hon skulle vara utan skuld, men.... detta att hon vet tidigt på morgonen att LW är borta och hur hon svarar.... först vidhöll jag att hon svalt SDs historiebeskrivning med hull och hår, men det känns tyvärr ännu värre.

Samtidigt ökar min förståelse för vad EGT såg: paret D höll nog en hård fasad utåt. Undrar mycket varför EGT skrattade åt frågan om Sillen var HDs nya pojkvän. Mörkade HD totalt, fanns det ngt hos Sillen som fick dem att tycka att det var omöjligt eller visste de att HD bara hade för avsikt att ha Sillen som GCkompis och KK? Eller skrämde frågan till skratt?

Trots allt hoppas jag att HD rannsakar sig och berättar sanningen i rättegången. Om inte annat så för sin egen och döttrarnas säkerhet.
Senast redigerad av Elsa2020 2020-02-26 kl. 07:14.
Citera
2020-02-26, 07:42
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
LWs blod både på SDs tvättmaskin och hans skor, han är helrökt.
Det är vattentäta tekniska bevis. Hejdå psykopat steffe 👻

Tvättmaskinen var ny info. Det ökar verkligen chansen för fällande dom
Citera
2020-02-26, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medimera
GW kommer ta upp mordet på Nyhetsmorgon i dag.

GW lät hoppfull om en fällande dom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in