2020-02-25, 22:12
Medlem
Satte kaffet i halsen.
https://minfil.com/z1weW8c5ob/julia_png
2020-02-25, 22:13
Medlem
herpesvårtas avatar
Hahaha nu ljuger Amilia mitt i ansiktet på Sami huruvida hon brände på som satan när han gick ut och hämtade vantarna, ärliga Amilia var det väl? Sami är fantastisk som 1) hörde det 2) påtalar det. Fyfan vilket superfan jag är!
2020-02-25, 22:13
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
BB följer varenda steg Amilia tar just nu
Dom brukar visa lite extra av en person som kommer åka ut. deras sista tid i kameran typ.
2020-02-25, 22:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Ja jag la alla 2 röster på Amilia för jag vet att hon failar mot alla i huset
Precis. Jag kommer också fortsätta rösta på henne.
2020-02-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jakob som sköter Antys instagram går in i försvarsmode.
Alltså jag kan förstå var han kommer ifrån - han ska inte behöva stå till svars för en annan persons beteende och agerande. Men samtidigt tycker jag att han tar lite för lättvindigt på kritiken hans BÄSTA VÄN får. Hade jag sett min bästa vän bete sig på det sättet som Antonia gör hade jag skämts ihjäl och fått mig en riktig tankeställare. Så stor skillnad kan det inte vara på personligheten i och utanför huset.

Man kan ju hoppas att han förstår varför kritiken ens kommer, och tar sig ett snack med Antonia när hon kommer ut. Tror dock inte detta, med tanke på att han bara viftar bort den kritik hon fått med "jag kan inte tänka mig hur det är att vara instängd med okända människor" osv. Är ju konstigt att de flesta där inne klarar av det utan att bete sig som Antonia gör.

Aja.
2020-02-25, 22:16
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Har någon utanför Rainbow sagt att de tror Sami vinner?

Eller är hela det gänget säkra på att Amelia vinna?
De har en gemensam IQ på 200 så tvivlar på det. Men man kunde se blickarna på framförallt Alex och ibland Mergim att de noterade att Sami brände på med mer energi.

Utanför rummet är de helt övertygade om att Amilia är vinnare för att hon drar korta "snabba" drag.
Senast redigerad av herpesvårta 2020-02-25 kl. 22:24.
2020-02-25, 22:17
Medlem
sami tror själv han kommit dubbelt så långt som amilia
2020-02-25, 22:17
Medlem
Lunatics avatar
Skriv till han som sköter Antys instagram och länka Flashback tråden
2020-02-25, 22:18
Medlem
Vad sa dom i soffan som var allvar med Jasse och som var över nu...eller nåt?
2020-02-25, 22:18
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
"Biggan" skrev såhär på Twitter för 2h sen:

Ganska uppenbart för dem att det är uppenbart för oss. Så lugn nu!
Uhh bra uppmärksammat! Hoppas det fortsätter så! Står Julia där resterande gånger är jag övertygad om att saken är biff. Men mycket kan hända.
2020-02-25, 22:19
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De har en gemensam IQ på 200 så tvivlar på det. Men man kunde se blickarna på framförallt Alex och ibland Mergim att de noterade att Sami brände på med mer energi.

Utanför rummet är det helt övertygade om att Amilia är vinnare för att hon drar korta "snabba" drag.
Korta snabba.. haha "Korta sega". det gick så segt fastän hon drog 20cm i snörena.
2020-02-25, 22:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Korta snabba.. haha "Korta sega". det gick så segt fastän hon drog 20cm i snörena.
Man hade kunnat tro att just armrörelser kommer naturligt för henne? OMNOMNOMNOMNOM

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in