2020-02-25, 18:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Var det Jazz som satte läppstift på honom förra gången eller?
Ja. Nästan samma nyans.
2020-02-25, 18:44
Medlem
Jagtardindotters avatar
Lite trevlig snack mellan ankan o lisa
2020-02-25, 18:44
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Över 70% ville ha kvar, Jasse. Hoppas du förstår vilket rum som dominerar mot alla odds.
och om Jassa får 70% undra vad sami får, 99%
2020-02-25, 18:45
Medlem
Mikeyjamess avatar
Rätt anmärkningsvärt att Team Rainbow gått från en vecka där de nästintill splittrades till att verkligen lysa på de senaste 32 timmarna. Deras kemi idag har fan varit outstanding och vore det inte för att Glasman ser sig som ledaren så hade Julia varit det!

Även om det är en reality show så blir jag berörd av att se en sån sammanhållning bildas, påfrestas till det yttersta och sen frodas. En jävla eloge ska de ha!
Medlem
ollepolle90s avatar
Victoria är smart gällande rosa rummet!

"Jag tycker det är skittöntigt, om en tycker en sak så tycker ALLA därinne samma sak"

Sen sa hon något om att de fryser ut folk
Medlem
avixs avatar
Vicky vill sova med Lisa! Hon verkar inte heller alls med på Antys tönttåg..
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Intressant kombo Jullan+Amalia. tror jag hade gillat den kombon i mindre mängder kanske. svårt att säga. d e härlig med någon lite galen o som ogillar att sitta still.
Dom nu nämner håller jag osså med om. Tror ärligt inte ens martin vill vara där inne. Finns det något som gör honom glad ens?

Jo jag gav Amalia en chans till, o så tyckte jag jag såg att hon visade sin sårbarhet i samband när hon var fastkedjad med sami fkatikst men sedan var hon tillbaka till det hon var förut. jag undrar om det är anty o dom som påverkar henne till att vara mer falsk/göra sig till lixom.

jo folk börjar komma in i sin roll i huset men lite tråkigt med så tydliga grupperingar, inget emot grupperingar men det är alldeles för avskilt med för mycket fokus på skitsnack
Grupperingar blir det nästan alltid och i många olika situationer, det är mer eller mindre normalt. Det är det ingen politiker, psykologer kan göra något åt ännu. BB deltagarnas sovrum har bildat två grupperingar men när det händer något hemskt eller roligt strålar alla samman till ett. Några utav dem hoppar emellan och pratar skit om båda grupperna till båda grupperna. Någon säger bara mm, ja, jo och vill inte delta i skitsnacket.
Intressant egentligen hur vi människor beter oss.
Bannlyst
Nämen, är det så att folk här börjar gilla BB2020?

Själv tycker jag fortfarande att säsongen är katastrofalt dålig.
Om man jämför BB2011 och BB2012 som får 9 respektive 7 i betyg av 10, så ligger BB2020 på en 1,a.

Det sups och knullas och bråkas för lite, och endast en snygg tjej.
Produktionen består av PK-idioter som censurerar alldeles för mycket.

Om jag måste välja så är Sami enda värdiga vinnaren.
Mina ”favoriter” är ..

1. Sami
2. Glasman
3. Jasmine
4. Alex
5. Lemmie för han är så dumsnäll.
Resten är fula, tjocka lr idioter
2020-02-25, 18:46
Medlem
Deus-Culpas avatar
Härligt! Viktoria är inget stort fan av Myrans lag!
2020-02-25, 18:47
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Var det Jazz som satte läppstift på honom förra gången eller?

Haha vet faktiskt inte, om jag hörde rätt så sa Sami att han också har gjort det!

Props till nya bruden som är väl medveten om situationen i huset. Är inte Lisa lite fel person att prata med dock? Hon blir en snake på fyllan.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapuchina
Haha, det där är moralen för de flesta muslimer här i västvärlden. Jag växte upp i en muslimsk familj där det skulle (och fortfarande gör) drickas varannan kväll, man får ta vilka droger som helst, knulla runt och äta gelatingodis. Men en gång beställde jag någon hamburgare från McDonald’s som hade bacon i sig, och jag hade inte sagt ”minus bacon”. Då jävlar fick man stryk och ska hamna i helvetet.
Varför är just köttet extra haram, kan man undra... Islam handlar ju om en sammanhållen familj, så homoerotik borde egentligen vara värre? Eller var det ok? Kommer Mergim få problem hemma nu, efter att ha sugit på gelatin och hånglat med män?
Medlem
Lunatics avatar
TV4 hade specialbeställt en semla med vaniljkräm till Lisa Engh, 36.
Ändå råkade hon få i sig en semla med mandelmassa.
Nu vårdas hon av produktionen.
Lite overkill

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/e844Va/lisa-vardas-av-produktionen-efter-mandeltabben

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in