2020-02-25, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alltså jag förstår grupperingarna men jag tycker ändå de kunde va lite mer sportsliga och heja lite på båda två. Tänker givetvis främst på cheerleadergruppen som tydligt markerar vem de håller på. Som sagt, FATTAR grupperingarna, men tycker ändå det.

Sen om de peppar henne för att hon behöver det mest, är en annan sak men tycker ändå de beter sig idiotiskt i grupp.

Sami tar det här!

Människan dras till sin egen spegelbild så självklart blir det grupperingar. Men som du skriver kan dom vara mer sportsliga och normala istället för att aktivt mobba så som dom gör. Det är ju dygnet runt med "vi mot dom" mentalitet från rosa rummet. I hela BB grejen är ju alla ett lag/grupp/osv... Dom får balansera det hela lite, riktigt jävla pinsamt.

Sami gör ett fantastiskt jobb! Julia coachen också!

Generellt gör produktionen ett skitjobb.
Medlem
Boonks avatar
Plot twist om Patsy faktiskt är död.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag kan vara så. Ogillar någon först men sedan växer det fram något annat ju mer jag ser personen eller umgås med den.
Jag är en person som är snabb på att döma någon men brukar ha det för mig själv och ger den en chans. Funkar inte det undviker jag den.
Jag tycker att Amilia blivit mer rolig att se på. Kan inte med hennes babblande men har tänkt på det och kommit fram till att jag är en blandning utav Julia och Amilia. Babblar som fan och är ibland lika galen som Julia.
Igår kväll såg jag Anty och Amilia visade sin sårbarhet osv. Deras image släppte. Fulla i och för sig men ändå.
De enda jag just nu inte gillar riktigt är Lenny, Mergim och Martin. Kan inte med deras personligheter.
Jag tycker att alla mer och mer börjar inta sina roller i huset. Roligt när någon ny kliver in och förändrar någons roll. Den nya tjejen tycker jag att ha påverkat Anty tex.
Alla konstellationer kommer förmodligen att förändras ju mer tiden går.

Intressant kombo Jullan+Amalia. tror jag hade gillat den kombon i mindre mängder kanske. svårt att säga. d e härlig med någon lite galen o som ogillar att sitta still.
Dom nu nämner håller jag osså med om. Tror ärligt inte ens martin vill vara där inne. Finns det något som gör honom glad ens?

Jo jag gav Amalia en chans till, o så tyckte jag jag såg att hon visade sin sårbarhet i samband när hon var fastkedjad med sami fkatikst men sedan var hon tillbaka till det hon var förut. jag undrar om det är anty o dom som påverkar henne till att vara mer falsk/göra sig till lixom.

jo folk börjar komma in i sin roll i huset men lite tråkigt med så tydliga grupperingar, inget emot grupperingar men det är alldeles för avskilt med för mycket fokus på skitsnack
2020-02-25, 18:33
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vi får kanske se Sami i OS sen? Är det nån som har drivit med blåvalen om vilken teknik som är bäst?
Lennie kom ju iaf med facit på hur man ska staka men hon gick såklart ut och gjorde tvärtom nästa omgång ändå...Hon vet ju bäst även inom detta området!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu måste Viktoria runda av. Tänk om han vaknar!
Medlem
crusades avatar
Ankan har riktigt goa former, lite att hålla i, mums!
2020-02-25, 18:34
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fortsätter det såhär så får TV4 lansera Bachelorette igen och ha Julia som ungmön
Medlem
Titta på den här jävla idioten

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wPmLR4/jasmines-kanslotortyr-innan-beskedet

Hon bryter ihop över att få vara kvar i ett jävla hus.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade

Hon är fan riktigt het!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crusade

Ja, hon är riktigt jävla härlig.
2020-02-25, 18:35
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu sminkar Viktoria en sovande Patzy. Kul tjej.

ja kul hon verkar inte var blyg av sig.

föresten är det tillåtet att sova ens på dagarna nu?
vill minnas att man fick tillsägelser om man sov tidigare säsonger.
2020-02-25, 18:35
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Fortsätter det såhär så får TV4 lansera Bachelorette igen och ha Julia som ungmön

olalalalla då ses vi där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in