Citat:
Ursprungligen postat av
macccan87
Nu får ni ju fan sansa er. Hälften av alla som skriver om ämnet på fb och flugforum är ju snutar som sitter och trollar. Ni har skickat bitcoins.. So what? Ni skickade ju bara pengarna till adressen eran vän uppgav.
Finns inget kopplat mellan bitcoinutskick och faktisk leverans av droger. Blir ni nervösa av detta så skulle ni ju implodera om ni fått ett brev beslagtaget.
Pretty much.
Cant do the time? Dont do the crime!
Fått saker beslagtagna i tullen förut, även inrikes har det försvunnit nått paket.
Aldrig haft problem med myndigheter innan och då har det varit bra mycket enklare att bevisa.
Såhär skrev polaren:
Hände mig samma sak nu när det skulle handlas mer btc, det knasigaste var att jag bara inte kunde logga in, inte fått nått mail eller nått.
Så försöker logga in, funkar ej, skickar mail till supporten, får inget svar då det är mitt i natten, ser att man kan beställa via "express". Gör det. Betalar för mig. Får orderbekräftelse från express.
Jag antar att allt är lugnt och att dom haft problem med inloggningen bara.
Får då ett ofullständigt sms där det står nått dravel om penningtvätt och användarvillkor. Dock inget om någon förundersökning.
Alltså, smset var nog automatiserat.
Direkt efter det får jag ett sms där det står att ordern inte accepterats. Fick även då mail om förklaringen på ordern samt att mitt konto blivit blockerat.
Loggar in på mitt gamla safellokonto för att kika hur det ser ut där och samma sak där.
Alltså man blir ju rädd när man ser att polisens namn dyker upp sådär, men samtidigt, finns inget tyngre än ringa jag kan åka på.
Sen har jag nästan aldrig nått hemma, håller inte på med annat fuffens och har det rätt städat överlag.
Någon som fått nån husis än? Som fick det innan?