2020-02-25, 13:52
Medlem
Tror ni att Samis nytändning idag kan ha berott på att Vicky råkat läcka lite om hur populär han är på utsidan? Ett tag igår funderade han ju på om han skulle lämna BB...

Angående stakningen idag så måste Sami leda överlägset, den tacoälskande blåvalen kommer inte långt på de mikrostavtagen!
2020-02-25, 13:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
vad hade dom gemensamt?
De var riktigt roliga och bjöd på sig själva, från start till slut.
2020-02-25, 13:53
Medlem
Deus-Culpas avatar
"Konditionsmässigt är det inga problem. Jag klarar det." Roligaste jag hört.
Medlem
Gallagherss avatar
Undra vilka som hade varit bäst på detta. Martin och Lennie känns spontant som rätt vassa i såna här tävlingar.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
De var riktigt roliga och bjöd på sig själva, från start till slut.
Som Sami.👍😀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Nu är det utklassning! Amilia, till och med du måste förstå att du är dominerad av en rökande chef som aldrig förr tränat.
Amilia har förmodligen aldrig tränat heller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gella
Tror ni att Samis nytändning idag kan ha berott på att Vicky råkat läcka lite om hur populär han är på utsidan? Ett tag igår funderade han ju på om han skulle lämna BB...

Angående stakningen idag så måste Sami leda överlägset, den tacoälskande blåvalen kommer inte långt på de mikrostavtagen!

ledde med 1 km innan den dem nyss körde
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:

Gjorde hon det!? Åh, då finns det fan hopp! Han skulle fan bara veta hur många vi är som hejar på honom!
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Undra vilka som hade varit bäst på detta. Martin och Lennie känns spontant som rätt vassa i såna här tävlingar.

Julia tror jag hade varit bäst
2020-02-25, 13:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Som Sami.👍😀
Exakt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
En f.d tjockis med usla värden röker 20 cigg om dagen är på väg att slakta en tjockis som varit fotbollsspelare.

Amalia kommer flippa.

Det är slaaaakt!
Bara för att jag petat på en gitarr två gånger så kallar inte jag mig själv för gitarrist. Amilia har ingen kroppsmotorik för 5öre, hon har nog spelat fotboll 1 säsong när hon va 13.
Medlem
Citat:

Idag när han fick veta att han blivit vald till tävlingen sa han typ: "Jag kanske inte borde lämna ändå"

Så han har nog räknat ut det själv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in