2020-02-25, 11:24
Medlem
CassandraCs avatar
herregud, vilken nivå av loser måste man inte vara om man är fullt vuxen och springer runt och klottrar? herregud, det är furry nivå på dessa herrar
Citera
2020-02-25, 11:36
Medlem
Osis - https://www.youtube.com/watch?v=lajTNoiqA_Q
Citera
2020-02-25, 11:37
Avslutad
Osis igen! Var inte han i hetluften för några veckor sedan?

(VD med bakvänd keps och MacBook )
Citera
2020-02-25, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Så som vadå?

Inga stora målare målar på privatpersoners hus, bilar, etc. Må hända lägenhetsväggar som enda.

Annars enbart kommunala egendomar.

Tror inte dom har koll på om de är en kommunal hyresvärd eller privatvärd. Mitt hus har det klottrats friskt på iaf. (k-märkt och privatägt)
Citera
2020-02-25, 11:40
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
herregud, vilken nivå av loser måste man inte vara om man är fullt vuxen och springer runt och klottrar? herregud, det är furry nivå på dessa herrar

Ja spänning och kickar är inte till för någon över 18.
Det borde man faktiskt ledsnat på under tonåren.
Citera
2020-02-25, 11:41
Medlem
UZI bombar var och varannan dag. Nej det är inte WUFC, FY, MOA, TD eller liknande men däremot är det oldschool crew ” NFC ” no fucking class helt enkelt. Jag måste låta vara osagt vilket crew Osis är med i men Asher och Klik är med i NFC. Alla vet vilka NFC är, 90-talets kungar förutom den bästa av dom alla KAOS som börjar närma sig 50 och han lirar så ofta han kan. Träffade han för 3 år sedan på Uppsala Reggae och jag frågade hur ofta kör du? så aktivt som möjligt och han är Sveriges, Europas mest inflytelserikaste målare.

Jag är själv en gammal målare och har lirat med IAN PYC och DIET SMB.
Citera
2020-02-25, 12:23
Medlem
Mr1931s avatar
Känns spontant som Sverige har större problem än detta, va?

Jag menar om vi måste prioritera ordningsmaktens resurser...
Citera
2020-02-25, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Hmm, en VD som springer runt och klottrar låter märkligt. Ska bli intressant att följa, om namnet ens kommer ut? Är taggen känt sedan tidigare? Vad har vi?

Inte nödvändigtvis konst-igare än att en VD kan begå ett brutalt mord, vilket hände i
somras ...

Om han klottrade reklam för sitt företag borde han vara lätt att binda vid brottet.
Citera
2020-02-25, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ska vi tippa på några som vill legalisera cannabis? Spontant tänker jag mig vuxna som aldrig blivit riktigt vuxna: skateboard, "tuffa" och helrätt kläder, samlar vinylskivor och jobbar med något där Macbook:en är ett viktigt verktyg - kanske inom reklam eller musikproduktion...?

Inget av ovanstående intresse eller yrke är fel, såklart, men allt i kombination (+klotter) blir bara töntigt.

Vad betyder helrätt kläder?

(Genuint intresse)
Citera
2020-02-25, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Vad du och jag tycker är coolt spelar ingen roll. Dom här 40åringarna tycker det är coolt som fan.
De kommer säkert tycka att det är ännu coolare när skadeståndsanspråken börjar trilla in. Bra att det verkar finnas pengar att hämta här i alla fall.
Citera
2020-02-25, 12:32
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Det skall statueras exempel på dessa snubbarna.

Sen har ju ni som inte har någon förståelse för hur vuxna människor kan hålla på med detta någon erfarenhet utav kulturen.
Ni som kollar på lets dance och så ska det låta kommer inte förstå när jag kör en piece när jag är 70.
Detta är inget fenomen utan en etablerad konstform sedan snart 40 år.
Citera
2020-02-25, 12:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willhend
Vad betyder helrätt kläder?

(Genuint intresse)
Menade en klädstil som skall signalera en "schön", slapp och "laidback" stil, men som är extremt utstuderad, in i minsta detalj...

Vi får väl se om vi får namnen, kanske kostymnissar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in