2020-02-25, 09:36
Medlem
Skriker så jävla mycket Ullared över Patzy
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lisa, om att Julia kissade i poolen: "fy fan, vad äckligt!"

Trots att hon slår alla rekord i äckelpäckel. Skulle sitta i Julias kisspool alla dagar i veckan om jag slapp äta något som Lisa hållit i.

Vet att jag har hakat upp mig, men hennes självinsikt är NOLL.

Självinsikten hos Lisa !
Medlem
pactasuntservanda.s avatar
Hahah Patzy för 109:e gången:

NU BöRjaR sPELeT! 😂
2020-02-25, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
”Amolia” 😁 Dom är inne på tredje veckan! Hur kan Lisa tro att hon heter Amolia 😂
Alla kallar ju henne Amolia haha. Antonia säger det hela tiden.
Bannlyst
Citat:
Lisa, om att Julia kissade i poolen: "fy fan, vad äckligt!"

Trots att hon slår alla rekord i äckelpäckel. Skulle sitta i Julias kisspool alla dagar i veckan om jag slapp äta något som Lisa hållit i.

Vet att jag har hakat upp mig, men hennes självinsikt är NOLL.

Sjukt att ingen förklarar för lebban att det är mindre trevligt att hon gräver i näsan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Eller så är det för att hon inte gillar att anty är snygg tjej som tar plats

Lägg ner nu. Det var Anty som betedde sig vidrigt, alla såg det. Att försöka lägga skulden på den nya tjejen är ju bara patetiskt.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Skriker så jävla mycket Ullared över Patzy
Eller hur? Ullared, folköl och Mc Donalds. Tror inte ett skit på att han har vare sig pengar eller minglar på fina ställen. Han är en sån som vill vinna jackpot på kvarterskrogen.
2020-02-25, 09:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Sjukt att ingen förklarar för lebban att det är mindre trevligt att hon gräver i näsan.
Sedan letar hon upp de sparade kråkorna under naglarna och smaskar på dem inför alla. Glöm inte det! Fy fan, kan inte ens skriva det utan att känna spyan i halsen.
2020-02-25, 09:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Vad jag tycker om Viktorias utseende: nu utan smink ser hon ännu manligare ut i dragen. MEN det spelar ingen roll, för om hon har ett så pass bra självförtroende som det verkar, så kommer det göra henne snyggare än de desperata tjejerna i huset. Man stiger som fan i allas ögon, bara man utstrålar mental styrka.
2020-02-25, 09:46
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Vad jag tycker om Viktorias utseende: nu utan smink ser hon ännu manligare ut i dragen. MEN det spelar ingen roll, för om hon har ett så pass bra självförtroende som det verkar, så kommer det göra henne snyggare än de desperata tjejerna i huset. Man stiger som fan i allas ögon, bara man utstrålar mental styrka.

Ja och hon gör verkligen det. Så fort hon kom in syntes det !
2020-02-25, 09:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja och hon gör verkligen det. Så fort hon kom in syntes det !
Hoppas verkligen att hon är trygg i sig själv och tar för sig. Undrar hur många följare Anty kommer ha kvar när hon kommer ut.
2020-02-25, 09:50
Medlem
Citat:

Hon är rätt ok

Visst botox läpparna förstör ju sitt men annars är hon ok.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in