2020-02-25, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja varför försvarar hon Mergim som hon gör...? Alex säger inte att Mergim är lort, han säger att han gillar honom... MEN! Anty säger att Alex påpekar gång på gång att Mergim är yngst och att det är jobbigt för honom. Och "han är inte det" enligt henne. Jag blir trött!

Trött på Anty nu. Jävla barnunge precis som Mergim.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Vad sker?? Har ej möjlighet att se live just nu tyvärr. Är det drama mellan Alex och Mergim och Anty kommer till skåningens undsättning eller är det mellan Alex och Anty?

Alex o Antonia har en "deep talk", där Antonia säger jag DöÖÖööÖr för den o den och Alex försöker vara mogen. Jag har bytt kamera, orkar ej med Antonia längre
Medlem
MrsVanity1s avatar
Kongo Neger du är ingen borgmästare någonstans .
Medlem
Såg man liven igår så vet man ju att anty flirtade sönder med Alex. Det är en grej där och jag tror att hon är sugen men hon är för orolig för hennes lilla mergim och för stolt för att ge något tillbaka så hon leker svår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Anty och Alex är bara jobbiga att lyssna på nu.

Nu tyckte jag ändå Anty hade lite humor när hon säger att hela borgmästargrejen är lite bajsnödigt. Alex tycker på riktigt att han är någon borgmästare även fast hon säger år honom att det är larvigt.

I övrigt så får är det här samtalet så obehagligt. Alex är dessutom helt nykter. Herregud alltså! Sluta upp nu! Genast!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Vad sker?? Har ej möjlighet att se live just nu tyvärr. Är det drama mellan Alex och Mergim och Anty kommer till skåningens undsättning eller är det mellan Alex och Anty?

Nej det är inget drama än. Alex och Anty sitter och pratar i poolrummet om Mergim-situationen, han tycker det är jobbigt att Mergim och Anty hänger så mycket och att Mergim hela tiden svansar efter henne. Han vill veta vart de står, och Anty säger att dörren är öppen. Resterande festar ute i köket och stämningen är lugn.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Smärtsamt att kolla på. Hon är ju genomvidrig.

Fan vad hon njuter, häxan. Sjukt att Alex är KÄR.
2020-02-25, 00:26
Medlem
herpesvårtas avatar
Kan inte förstå att Anty är närmare 30 för hon beter sig jävligt omoget, hon simmar i en pool av bekräftelse. Är du intresserad av Alex säg det, är du inte det, säg det. Men hon leker och älskar uppmärksamheten hon får från både gaysonen Mergim och alfa Alex.
Medlem
Lunatics avatar
Rosa rummet hajar inte att dom tävlar mot varandra. dom tror att det är 2gäng, när ena gänget bara är 2personer.
Medlem
Anty sitter bakåtlutad i stolen medan Alex böjer sig fram och klappar på hennes ben. Vad säger Henrik Fexeus om detta?
2020-02-25, 00:27
Medlem
Nivån i poolrummet
2020-02-25, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummanO
Såg man liven igår så vet man ju att anty flirtade sönder med Alex. Det är en grej där och jag tror att hon är sugen men hon är för orolig för hennes lilla mergim och för stolt för att ge något tillbaka så hon leker svår.

Ja om Anty inte skulle vara i huset längre.... vad händer med lilla Mergim då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in