2020-02-24, 19:29
Medlem
ollepolle90s avatar
I Big Brother-världen som du hittar i C more- och TV4 Play-appen kommer det så fort det annonseras i TV-rutan (ca 21.28) öppna en röstning där du som tittare får bestämma om deltagaren ska få stanna kvar i Big Brother Sverige.

Kopierat från tv4.

21.28? Rätt så sent, det känns nästan som att någon mer kommer att vara nominerad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Vilken sexuelläggning har Sami, Glasman och Lennie?

Sami och Glas är straight, Lennie oklart men förmodligen också straight
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu fick Mergim se en "vanlig brun nipple" och lägger till "vissa är röda". Vet inte vilka nipples han sett.
Medlem
Kommer de auktionera ut husets alla saker när denna dyra produktion är slut?
Senast redigerad av KanghastanArticuno 2020-02-24 kl. 19:32.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Röstningen var innan liven förra veckan. Har för mig att man kunde rösta redan kl 16.
Förra veckan var väl ingen röstning , bara vilka man önskade kvar
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad händer om någon faktiskt skulle bli magsjuk, när de bara har en toalett? Ska alla gå på samma toalett som den som har diarré/spyr livet ur sig? Känns ju... fräscht.
Konstigt att de endast har en toalett. Bygget förövrigt är ju påkostat och två toaletter borde de väl ha kunnat fixa.
Är det inte lika med duschen. En liten pytteliten dusch i ett hörn, eller finns det fler som jag har missat?
2020-02-24, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Gissar dem isolerar personen i uppdragsrummet gissar jag!
Jag vet att personen får åka hem om så är fallet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
har Mergim bajsatt på sig eller. hehehe.
snart kommer tårarna.

Alex tjatar på om att även Mergim ”har laktos”. Låt folk äta laktos om de vill, de vet väl oftast själv bäst vad man tål och inte tål.

Visst hävdar Alex även att han inte äter gluten? Men den för foufou:n (eller vad fan det nu heter) gör han väl på mannagryn? Det innehåller gluten, men det kanske är som med Mergim och lösgodiset.
Medlem
Lillamig72s avatar
Patzy fryser. Eller vill vara cool.
Han har tagit på sig polo, skinnpaj och halsduk. Måste bli varmt under sändning. 😅
2020-02-24, 19:31
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Känner du honom eftersom du vet det ? Det gör jag o vet att han inte är det

Jag bara utgår från hur han beter sig. Men sen hade jag en heeelt annan uppfattning kvällen han kom in. Trodde han var en skör, känslig person som brydde sig om allas bästa (pga att han har blivit mobbad tidigare). Jag måste vara den sämsta människokännaren på jorden.

Skulle du säga att han är såhär utanför huset oxå? Dvs skrikig, gapig, klängig, uppmärksamhetstorsk. Snackar skit om folk och även vänner (hans rixfm vän Amilia)?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
I Big Brother-världen som du hittar i C more- och TV4 Play-appen kommer det så fort det annonseras i TV-rutan (ca 21.28) öppna en röstning där du som tittare får bestämma om deltagaren ska få stanna kvar i Big Brother Sverige.

Kopierat från tv4.

21.28? Rätt så sent, det känns nästan som att någon mer kommer att vara nominerad?
Om den ska få stanna kvar? Om de ska hålla på så kommer kanske aldrig nån åka ut
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Konstigt att de endast har en toalett. Bygget förövrigt är ju påkostat och två toaletter borde de väl ha kunnat fixa.
Är det inte lika med duschen. En liten pytteliten dusch i ett hörn, eller finns det fler som jag har missat?
Jag vet att de brukar ha endast en toalett, men duscharna tror jag att de brukade ha fler av. Ser skumt ut när 4 pers ska stå i en jävla ring och duscha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in