2020-02-24, 15:40
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Lennie: Han verkar bara flyta med, som en barkbåt i en å.

Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Varför ser Lisa ut som en fågelholk 99% av tiden ??

Hahahahahahaha tack för skratt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Hade gissat på MINST lätt undervikt om man skulle gå efter skitmåttet BMI
I fallet med tjejerna på bilden är BMI en ytterst korrekt mätmetod då de har normal otränad muskulatur.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Sådan ypperlig beskrivning av Lennie, barkbåt!

Blåvalen ligger kvar i barkbåten och maler
2020-02-24, 15:41
Medlem
Sami har ju sagt att utseendesmässigt är Anty snyggast enligt honom så han kanke blir tänd på nya tjejen så Jasse kan bli svartsjuk för tror inte på 5 öre hon är över Sami, utan som hon nämnde att hon hade skämts att ta hem honom till sina föräldrar så tror jag hon skäms över att kyssa honom framför hela Sverige medan Martin är snygg och mer ”acceptabel” enligt vad hon tror. Men man märker hon gillar Sami och de klickar.
Men iallafall tror inte nya tjejen är crazy som Sami gillar, på samma sätt som Jasse är, utan tror hon är torr och kommer hänga med Anty och co. Tror Alex och Martin kommer va på henne.

Hoppas på drama
2020-02-24, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Sami har ju sagt att utseendesmässigt är Anty snyggast enligt honom så han kanke blir tänd på nya tjejen så Jasse kan bli svartsjuk för tror inte på 5 öre hon är över Sami, utan som hon nämnde att hon hade skämts att ta hem honom till sina föräldrar så tror jag hon skäms över att kyssa honom framför hela Sverige medan Martin är snygg och mer ”acceptabel” enligt vad hon tror. Men man märker hon gillar Sami och de klickar.
Men iallafall tror inte nya tjejen är crazy som Sami gillar, på samma sätt som Jasse är, utan tror hon är torr och kommer hänga med Anty och co. Tror Alex och Martin kommer va på henne.

Hoppas på drama

Hoppas Alex går på henne så det rör till grytan med Anty
2020-02-24, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Samma här. Skrev tidigare att jag gillar Patzy, men mitt hat för Amilia är starkare än vad jag känner för Patzy.

Hoppas innerligt att Jasse stannar (eller båda), ska bli såå kul att se A&As miner

Exakt så tänker jag med!
2020-02-24, 15:48
Medlem
Citat:

Hoppas på drama

Det är väl säkert för att hon har piercingar, tatueringar och streetstil. Det är hans typ. Tror inte det har så mycket att göra med själva utseendet.
2020-02-24, 15:49
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:

Hoppas på drama
Tror verkligen du har rätt. Första intrycket av den nya tjejen skriker inte Sami direkt, och efter vad han sagt vad han hoppas ska komma in, var det precis en vild tjej han efterfrågade. Men det hade varit betydligt mer underhållande om de två hade klickat bäst. Bäst för rainbow, drama för oss
2020-02-24, 15:50
Medlem
söndagar&måndagar är fruktansvärt tråkiga i huset
2020-02-24, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Varför ser Lisa ut som en fågelholk 99% av tiden ??

En fågelholk med fingrarna i snoken
2020-02-24, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
Det är väl säkert för att hon har piercingar, tatueringar och streetstil. Det är hans typ. Tror inte det har så mycket att göra med själva utseendet.

Förstår ni hur många ggr Sami åkt pilsnerbil och sjungit med till "Eddie Meduza - Jag vill ha en brud med stora pattar"? Sånt sätter spår
2020-02-24, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
En av anledningen att jag aldrig äter framför TV,n när BB sänds. Mår så djävla illa av allt äckel dom håller på med.

Jag har på BB i bakgrunden hela tiden när jag är hemma men måste byta kanal när jag själv ska äta. För mycket fisande, smaskande och andra äckliga saker. När de tuggade tuggummi nyss, bytte kamera omgående.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in