2020-02-24, 13:57
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
De är nåt annat... fortsätter att gräva.

Citera mig om ni kommer på nåt om henne!
En poddare eller en tik tok youtub lätt och lagom kändis eventuellt.
Finns inga " normala" människor där 2020. Sami eventuellt men han har ju också figurerat i media innan.
Det visar sig. BB 2020 är halvkändisspektakel inlåsta i censurkammaren.
Halelujah! Rosor, fjoll och kramar ungefär och en liten bira mellanåt.Dags att ta in godtemplardricka så blir allt bra.
Senast redigerad av gabrielle2 2020-02-24 kl. 13:59.
2020-02-24, 13:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Under veckofinalen kommer vinnaren av fredagens stegmätartävling att få rädda kvar Patrik Patzy Svensson eller Jasmine Armstrong. Du som tittare avgör sedan om den som inte blir vald ska få stanna kvar eller lämna Big Brother.
MEN VAFAN DETTA ÄR JU NO ENDING STORY
2020-02-24, 13:59
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon var jävligt snygg den nya tjejen. Hennes läppar ser dock fake ut. Tror ni hon och Martin kommer att hook up?

Tror Lennie kommer ta henne hårt i 2an redan ikväll
2020-02-24, 13:59
Medlem
Verkar som att Victoria tävlat i fitness eller liknande och förstört ryggen för några år sen

Kan det vara därför hon kallar det revansch?
2020-02-24, 14:00
Avstängd
den nya bruden ser ut som ett luder... fake rakt igenom
2020-02-24, 14:00
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hon är väldigt lik 2 andra dokusåpakändisar, från ex on the beach. Diana Baban och Amelia Silowa, ser typ ut som en blandning mellan dem 2.

Intressant med "revansch" quoten dock.
När man kollar igenom hennes instagram känns det som att hon skulle vara en influencer. Hon har alla bitar som dom andra "vanliga" gillar.
Mode, skönhet, träning, resor osv i mängder. Kanske inget ovanligt med dagens tjejer men det är nåt...
Tror tyvärr hon fångas upp i pakten väldigt fort så Amilia och Antonia kan göra henne stor.
När hon lämnar BB blir hon garanterat en influencer med deras hjälp!
2020-02-24, 14:01
Medlem
Citat:
Under veckofinalen kommer vinnaren av fredagens stegmätartävling att få rädda kvar Patrik Patzy Svensson eller Jasmine Armstrong. Du som tittare avgör sedan om den som inte blir vald ska få stanna kvar eller lämna Big Brother.

alltså kommer ingen åka ut
2020-02-24, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
MEN VAFAN DETTA ÄR JU NO ENDING STORY

Kan vara deras lösning på att tre stycken lämnat huset oplanerat
2020-02-24, 14:02
Bannlyst
Jämför den nya tjejens slappa feta röv med Jasses tajta rumpa.

https://imgur.com/a/2Ug6flw
2020-02-24, 14:02
Medlem
Citat:

Vad är grejen med att deltagarna får "rädda kvar" någon? Hur var det nu med att motverka mobbning och psykisk ohälsa när man förfördelar och tvingar deltagarna att välja bort personer mitt framför näsan på varandra?

Jag kunde inte bry mig mindre om själva grejen, men TV4s konstanta hycklande stör mig. Man säger en sak, gör nånting helt annat. Sen om deltagarna levererar underhållning är dom där och moraliserar med sina pekpinnar.

Jag blir inte klok på vad man försöker åstadkomma.
Senast redigerad av Kiplagat 2020-02-24 kl. 14:34.
2020-02-24, 14:04
Medlem
gabrielle2s avatar
Vilken tid ikväll blir det utröstning med "pastorerna" i studion.
Få se vad Patzys jämnlike säger om Patzys kalsongrace förr måndagen eller om han fortsätter prata om Samis bakgrund och buä, buä, buä.
Inte haft tid eller lust att titta idag. Hänt något roligt eller har de intagit soffan med Amilia som babblat loss?
2020-02-24, 14:05
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Vilken tid ikväll blir det utröstning med "pastorerna" i studion.
Få se vad Patzys jämnlike säger om Patzys kalsongrace förr måndagen eller om han fortsätter prata om Samis bakgrund och buä, buä, buä.
Inte haft tid eller lust att titta idag. Hänt något roligt eller har de intagit soffan med Amilia som babblat loss?
21:00 startar sändningen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in