Citat:
Ursprungligen postat av
Thelonegunman
Du måste var trådens mest hysteriska drama-queen. Man kan också bara önska att Thailand har 35 fall som de rapporterat och smittan under kontroll. Man kan hoppas att släktingarna får en skön semester och att smittan inte tilltar i Thailand. Sådant önskar de flesta som inte är empatistörda ditt PK-arsel.
Kännetecknande för döda, idioter samt PK-hjon är att de inte vet om vad de är. Att du väljer att "hoppas" och slicka svenskt etablissemang samt thai-juntan i röven, säger allt. Att du dessutom tror att din tro kan påverka andra ger dej ett storhetsvansinne du verkar gilla. Precis som godhetsapostlarna i S regeringen.
Ditt infantila "hopp" kommer inte att ändra på något men gör kanske att du överlever denna måndag utan gråt. Vi får se, idioter som du brukar inte släppa taget om deras tro så för dej är nog brist på hopp lika otäckt som viruset. PS, hoppas du klarar dej!
"Hopp" om att ändra på mina inlägg, vilket du började med 3 inlägg bakåt, ger dej bara mer ilska. Poolen väntar med ett friskt hopp på mej och solen är härlig idag med lite dis i mitt Thailand.
Slickande hoppare saknar vi ej eller min släkt som skall hem igen som föreståndare på sina dagis. Är du själv en som inte visar barnen någon respekt och därför känner skuld? Vad bra jag träffade i prick! Var så god!
Tack för att du kallade mej en "drama-queen" riktigt gott skoj till kaffet, haha.
Må viruset köra sitt race utan någons hopp om tid eller vanmakt. Sant, helt onödigt hopp då viruset är löst och vem som var det största viruset kommer framtiden att visa.
Inte var det iallafall Corona som bara sitter och väntar någonstans som en dropout på planeten. Dax att fånga in de stora virusen efter Corona jakten kanske, men det blir i en annan tråd.
red. Ursäkt till forumet för ett långt inlägg. Inga fler drops härifrån!