2020-02-24, 10:01
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Nu sitter Lisa och äter snor vid frukostbordet igen.
Konstigt att ingen ser det och reagerar.
Alltså hon är så jävla äcklig. Det känns som att alla bara accepterar det. Minns att när Kim var kvar i huset så var det någon som sa det till honom, men i övrigt har jag inte hört någon nämna det. Har de accepterat kråkpetandet? Jag hade sagt till varenda gång. Det gör jag ALLTID, oavsett vem som gör det. Man sitter fan inte och äcklar sig, speciellt inte där människor äter. Men det gör ju hon också, i och för sig. 🤮 Jag kan nästan inte ens skämta om det.
2020-02-24, 10:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Titta på S1 istället, Julia, Jasse och Martin bondar äntligen!
Trekant?
2020-02-24, 10:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kul att Lisa igår oroade sig för stalkers när hon kommer ut, men här inne pratar alla bara om att hon äter snor.
2020-02-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Trekant?

nej var julia och martin som snackade om autism/spberger jasse låg mest och sipprade på sitt te
vet inte om jag ska kalla det bonding. julia kommer snacka skit om dem så fort hon lämnar rummet
2020-02-24, 10:05
Bannlyst
Nej, Patzy, tittarna har tyvärr ingen makt alls denna säsongen.
2020-02-24, 10:05
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Titta på S1 istället, Julia, Jasse och Martin bondar äntligen!

Vafan. Gick in i S1 och det första jag hör är Patsy prata om baren.
2020-02-24, 10:06
Medlem
ingen åker ikväll så dem behöver inte oroa sig
2020-02-24, 10:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej var julia och martin som snackade om autism/spberger jasse låg mest och sipprade på sitt te
vet inte om jag ska kalla det bonding. julia kommer snacka skit om dem så fort hon lämnar rummet
Självklart.

Ja just ja. Julia har ju fått för sig att hon typ har aspergers. Hon sa innan att hon nästan uppfyller kriterierna. Det betyder att hon utreddes, men inte uppfyller kriterierna. Dvs hon har inte aspergers. Vad sa de då? Missade det.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Vafan. Gick in i S1 och det första jag hör är Patsy prata om baren.

Han bara kastar ut sig saker som är helt felaktiga men säger det precis som han är stensäker, sjuk jävel. Han borde ta på sig klänningen och peruken.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså hon är så jävla äcklig. Det känns som att alla bara accepterar det. Minns att när Kim var kvar i huset så var det någon som sa det till honom, men i övrigt har jag inte hört någon nämna det. Har de accepterat kråkpetandet? Jag hade sagt till varenda gång. Det gör jag ALLTID, oavsett vem som gör det. Man sitter fan inte och äcklar sig, speciellt inte där människor äter. Men det gör ju hon också, i och för sig. 🤮 Jag kan nästan inte ens skämta om det.
Att peta sig i näsan är ju inget konstigt. Men hon gör ju alla fel.
1. Petar när hon är bland andra
2. Äter sitt snor
3. Petar och äter sitt snor vid frukostbordet bland alla andra
2020-02-24, 10:08
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Kan ju lika gärna vara Martin och Jasse som hugger Julia i ryggen igen. Julia, Alex och Lennie skitsnackar minst i huset. Jag la märke till hur Julia tröstade Amalia förra veckan då hon fick panik över att kedjas med Sami och Amalia blev ju bättre av det. Men så i helgen var Amalia den drivande i skitsnackandet om Julia
Senast redigerad av Mikeyjames 2020-02-24 kl. 10:10.
2020-02-24, 10:09
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hur många kilo har blåvalen

Blåvalen är så vitt man vet det största djur som någonsin existerat. Den blir upp till 30 meter lång och den högsta registrerade vikten är 173 ton.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in