Citat:
Anty är den jag absolut inte skulle rösta på hellre att Amelia vinner än falska Anty. Så trött på henne, hon vill framstå som någon polismoral. Sätt dig ner kvinnan vi vet vad du vill, du vill först få ut snygga jasmin som du aldrig kommer bli lik. Du vill att mergim går ut snart och få mergims följare (hon tror säkert han är känd).
Anty är ett vidrigt, äckligt falskt luder som måste ut därifrån illa kvickt.
Anty är ett vidrigt, äckligt falskt luder som måste ut därifrån illa kvickt.
Är faktiskt inte orolig för att hon ska vinna, det skulle innebära sjukt mycket skriverier och slutet för BB, det vet produktionen. Jag ser henne gärna där inne rasera sitt varumärke i några veckor till.
Sen kommer hon ut och inser att hennes kompis som styr hennes sociala medier mest fått agera försvarsadvokat till hatkommentarer och kritik, och att hon snarare förlorat fans genom sin medverkan.
Angående följarna och Marek så har du helt rätt, hon jobbar med detta och är inte dum i huvudet. Hon vet att tiktok är inne och att Marek's följare är en helt annan målgrupp än hennes. Hon utnyttjar deras vänskap för att ta del av dessa. Det är så det fungerar.
Skrevs ett väldigt bra inlägg från en (ex
)Anty-följare här om dagen, citerar nedan.
Citat:
Jag har följt Antonia på YouTube sedan hon började i princip, alltså sedan typ 2011-2012, och jag började kolla på BB (aldrig kollat ett avsnitt tidigare) endast för att hon skulle vara med, för jag gillar verkligen henne. Alltid tyckt att hon är så glad och sprudlande och positiv och verkar vara världens bästa människa och vän. Har tyvärr (verkligen tyvärr...) fått en helt annan bild av henne under de här veckorna. Känns som att hon är mer Antonia (dvs sitt rätta jag) än Anty (dvs sitt varumärke, den hon är på YouTube/på Instagram osv) i BB. Har förstått vilken roll hon spelar i sina videor, och att hon har så många sidor hon aldrig visar - men som visar sig nu när hon filmas 24/7.
Förstår ju att det är lite så influenceryrket fungerar, att dra på sig en mask som publiken uppskattar, men trodde helt ärligt inte det om henne innan. Det är tråkigt, samtidigt som det känns skönt att inte bli lurad längre.
Nåväl. Det var det. Tack för mig.
Förstår ju att det är lite så influenceryrket fungerar, att dra på sig en mask som publiken uppskattar, men trodde helt ärligt inte det om henne innan. Det är tråkigt, samtidigt som det känns skönt att inte bli lurad längre.
Nåväl. Det var det. Tack för mig.