2020-02-24, 00:54
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Hur vet du det?
Tog för givet att trådens enda Lennie fan var en släkting men jag har ingen som helst bevis givetvis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Man behöver inte vara gay om man är nära en anann kille.
Nej, men om man orkar stå ut med Mergim och vill dela säng med honom och pussa hans kind och kramas och smeka varandra i smyg då är man nog inte helt straight va?
Medlem
Kossan är på Lennie då jobbig
2020-02-24, 00:55
Bannlyst
Citat:
NEJ det är man definitivt inte. har du aldrig sovit i samma säng som en anann kille? (antar att du är kille) jag har gjort det. Inget konstigt. Är inte gay.

Har du gjort det är du fan gay, riktigt äckligt.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej, men om man orkar stå ut med Mergim och vill dela säng med honom och pussa hans kind och kramas och smeka varandra i smyg då är man nog inte helt straight va?
goooooooooooosssseeeeee
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
FÖRSÖKER DU PÅSTÅ ATT LENIE ÄR GAY??!?!??!
Medlem
Blåvalen är jobbig någon som håller med
2020-02-24, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Har du gjort det är du fan gay, riktigt äckligt.
Är inte gay. Har behövt sova i samma säng som en kille dock.
2020-02-24, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Kan vara så att Glasman är fejk och att Sami är den han är. Ibland känns det som redaktionen ligger bakom vänskapen. Parat ihop dem och att Glasman fått som uppgift att bli vän med Sami. Vet inte varför jag tänkt så men i dessa förljugna tider tror jag inte på något eller någon. Glasman känns inte äkta ibland. Säger egentligen inget men ser till att andra öppnar sig och undviker sitt egna liv och åsikter.
Vet inte om jag uppfattar det fel. Vi får väl se. Jag iakttar allt. Kroppsspråk, blickar, allt..
När Sami öppnade upp sig för honom om sitt förflutna tyckte jag hans ansiktsuttryck och det han sa inte gick ihop. Han såg ut att äcklas som fan men sa hur mycket han uppskattade det och hur bra vänner dem är. Han är nog mer fejk än vad man tror. Han har en agenda!
2020-02-24, 00:57
Medlem
Citat:
FÖRSÖKER DU PÅSTÅ ATT LENIE ÄR GAY??!?!??!
Logga ut från Flashback, Ursula
2020-02-24, 00:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, Amilias längd har diskuterats här i tråden innan och då skrev någon att hon är lång. Kommer inte exakt ihåg hur lång, men har för mig att det var över 175.

Fast är hon över 165 är hon ju per definition lång för att vara tjej, eftersom snittet ligger på det. Speciellt om hon nu är runt 175, då är hon ju en hel decimeter längre.

Aha, okej. Det spelar ju ingen roll hur lång hon är, det handlade bara om hur jag motiverade min gissing på hennes vikt (88 kg), jämfört med många andra uppgifter i tråden. 110 - 120 kg har nämnts flera gånger, jag fattar att det i många fall handlar om trollande och provokation men jag blir ändå lite irriterad när jag jämför med mina egna referensramar.

ska lugna mig, jag lovar
2020-02-24, 00:58
Bannlyst
Citat:
Är inte gay. Har behövt sova i samma säng som en kille dock.

Ni hade fan sex med varandra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in