2020-02-24, 00:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför behöver Anty berätta allt? stör mig lite på det. Känns som om det Alex berätta var mer bara till henne lol.

Ah det va riktigt fult gjort. Vet inte om det är positivt, för det kanske det är, så han sitter ner, Mergim dvs. Men samtidigt, Mergim svarade på ett sätt som att "Vad fan hur kan han tro så".. men jag vet inte.
2020-02-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det är fullt med tjejer här i tråden som är lite mildare i sin kritik

Märker det! Men man stör sig på henne då hon pratar om att andra äter nattetid fast hon själv vräker i sig mat
2020-02-24, 00:16
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon är väl nästan 180, enligt henne själv? Snittet på tjejer ligger väl på typ 165? Jag är 181 och är utan att överdriva JÄTTELÅNG jämfört med 95% av alla mina tjejkompisar.
Jag är 1,65 och kan inte väga över 65 kg då ser jag ut som en humla enligt mig själv.
Amilia är inte kort och jag kan inte säga att hon är tjock heller.
Spelar egentligen ingen roll för mig hur de ser ut i kroppen. Mer hur deras personlighet är. Sami har lite hull och jag tycker att det ser ut som han har gått upp i vikt också.
2020-02-24, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ah det va riktigt fult gjort. Vet inte om det är positivt, för det kanske det är, så han sitter ner, Mergim dvs. Men samtidigt, Mergim svarade på ett sätt som att "Vad fan hur kan han tro så".. men jag vet inte.
Tycker helt ärligt inte att Anty är så snygg. Alex kan skaffa sig bättre.
2020-02-24, 00:19
Medlem
Wow biggi släckte ner alla applåderar de har blivit dårar och det har bara gått 2 veckor hahahaha 🤭
2020-02-24, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Märker det! Men man stör sig på henne då hon pratar om att andra äter nattetid fast hon själv vräker i sig mat

Vi kan ju hoppas att det blir ätartävling, den hade blåvalen kammat hem enkelt.
2020-02-24, 00:20
Medlem
Martin ramlade av stolen i köket. Det var fan det roligaste som hänt idag!
2020-02-24, 00:21
Bannlyst
Fan är produktionen kära i sovrum2?
Ingen gillar nån av dom som sover där.
Byt till Jasse och Martin i köket jävla idioter.
2020-02-24, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vi kan ju hoppas att det blir ätartävling, den hade blåvalen kammat hem enkelt.

Blåvalen hade tagit priset i att äta snabbast! Hej Amilia när du åker ut ditt nya namn är blåvalen😀
2020-02-24, 00:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag kräks. Lisa satt och krafsade med naglarna i näsan. Sedan tog hon baksidan av nageln och in i mun.
2020-02-24, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag är 1,65 och kan inte väga över 65 kg då ser jag ut som en humla enligt mig själv.
Amilia är inte kort och jag kan inte säga att hon är tjock heller.
Spelar egentligen ingen roll för mig hur de ser ut i kroppen. Mer hur deras personlighet är. Sami har lite hull och jag tycker att det ser ut som han har gått upp i vikt också.
Jag pendlade mellan 55 och 60 från att jag växte klart (i sjuan-åttan) fram till att jag var typ 22, såg sjuk ut (och kände mig sjuk). Nu när jag ser bilder på mig själv undrar jag hur jag kunde spela fotboll utan att fysiskt gå sönder.
Jag bryr mig inte heller och jag tycker inte ens att Amilia är speciellt stor. Hon får oförtjänt mycket skit för sin kropp i den här tråden, men vad ska man förvänta sig ens.
2020-02-24, 00:23
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tycker helt ärligt inte att Anty är så snygg. Alex kan skaffa sig bättre.
Anty är inte snygg. Ser endast OK ut och inget mer, med smink.
utan är det ingen jag skulle vända mig om för direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in