2020-02-23, 23:42
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hon gillar black dick, alltid gjort.Ggillar inte white minis, ta det som en diss - från henne dvs.

Bara att snacka med dom från Västerbotten så får du svaret
Nu är det en fördom att black dicks är större än andras dickar. Sett "black men" med prinskorvar.
Kvinnor blir inte ihop med en kuk förövrigt.
Dessutom gör det förbannat ont med falukorvsstorlek eller gurklängd när den stöter i livmodern, nu vet ni boys 😂
Antonia gillar väl utseendet på svarta män helt enkelt precis som män kan gilla blondiner, thailändskor osv.
Antonia får tycka om vem hon vill för mig men jag gillar inte hennes sätt.
Jag gillar Julia mest av allt utav tjejerna och Sami utav killarna men även kombinationen Bill och Bull (Glasman och Sami )
2020-02-23, 23:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Hur mycket alkohol får dem in egentligen när det är fest? Av vad man får ta del utav på det som sänds dagligen räcker det ju knappt för en person att bli full medan de flesta verkar bli på lyset. Ni som sitter på liven kanske har möjlighet att bringa klarhet?

Hur som så måste det in lite starksprit för att skapa lite kaos och rädda produktionen. Ljusår ifrån att hålla samma kvalité som föregående säsonger.

Det är svårt att bedöma mängden alkohol, men jag skulle gissa att de som högst, och då menar jag absolut högst, har fått in motsvarande 3-4 starkcider per person och fest.
2020-02-23, 23:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Hur mycket alkohol får dem in egentligen när det är fest? Av vad man får ta del utav på det som sänds dagligen räcker det ju knappt för en person att bli full medan de flesta verkar bli på lyset. Ni som sitter på liven kanske har möjlighet att bringa klarhet?

Hur som så måste det in lite starksprit för att skapa lite kaos och rädda produktionen. Ljusår ifrån att hålla samma kvalité som föregående säsonger.
De får inte in mycket. Sedan tar vissa mycket direkt och går undan med det, medan andra bara hinner smutta på ett glas.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadat gods
Är Amilia med barn, såg misstänkt/konstigt ut när man såg magen utan tröja förut, någon som vet?
Bara lite underhudsfett
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Fan vad Jasse har varit tråkig idag.

hon hade ett moment med sami&glasman i poolrummet men sen kom hennes tråkmåns till flört å drog ner hela stämningen och jasse sen dess har han inte släppt henne ur sikte

tråkmånsen martin måste ut
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Snälla han är den trevligaste av dom alla och han lagar mat till dom. Han är också underhållande.

Han är ett tråkigt mähä.
Avslutad
Lisa spökar ut sig rejält.
2020-02-23, 23:44
Medlem
Scamps avatar
Vafan gjorde Lisa?
2020-02-23, 23:44
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Bara lite underhudsfett

Lite? Ser ut som hon ätit en badboll.
2020-02-23, 23:45
Medlem
DjPuttes avatar
Det var betydligt bättre förr kan man säga utan att ursäkta sig!
2020-02-23, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Förutom Lennie!!!!!!!
Haha va?
2020-02-23, 23:46
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Alla vet hur Flashback är.
Finns andra sidor att läsa på om man är känslig.
Ja jag är helt säker på att de vet hur flashback fungerar.
Glasman och Sami skulle in och kolla sa de. Då kan iallafall inte de vara så blödiga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in