2020-02-23, 22:39
Medlem
__Alez__s avatar
Haha Glasman och Sami längtar efter att få se sina bbk avsnitt när de kommer ut.
Inget har knappt visats.
Medlem
Bara jag som tror att Amilia kommer att börja äta vikterna i träningsrummet om någon vecka?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu ligger Sami och pruttar riktigt kladdigt. Trodde han skulle bajsa på sig.
2020-02-23, 22:40
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Våga göra något? Hon säger att hon vill hångla med Alex i huset, hon har sagt det 4 gånger nu. Hon sa det till Lisa i slussen för första gången.

Alex sa tidigare idag att han kan tänka sig pussas. Och nyss i poolrummet sa han om hon vill varför inte.

Så jo, något kan hända. Jag skåda det FÖRSTA dagen dom kramades, jag sa det till mina vänner ge det EN vecka. Och sen dess har dom flirtat sönder. Det är 80+ dagar kvar så kom ihåg vad jag sagt

Idag har dom flirtat mer än någonsin och detta efter att han confessat för henne att det är något mellan dom, hon själv sa att det var ömsesidigt. Just wait
Hu, hoppas inte. Det är fel med rasblandning.
2020-02-23, 22:41
Medlem
foxieroxies avatar
"Tror ni inte de har skickat in honom (Martin) som torped?"
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag följer programmet lite halvt så förlåt en kanske väldigt dum fråga, men en person kommer få åka hem imorgon? Är det personen som fick mest steg i stegmätartävlingen som avgör om det blir Patsy eller Jasmine, eller har tittarna något att säga till om?

Ingen vet riktigt, Jasmine och Patzy hänger löst, den som vann stegtävlingen skulle få makten/chansen att rädda någon av deltagarna som hänger löst. Om tittarna kommer ha något inflytande så är det inget som har avslöjats än, vi får väl se i morgon.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Eller det här guldkornet!!! https://youtu.be/htoLRhp0K8U
Klassiker topp 5 på listan kommer i håg det avsnittet som i går ännu!
Medlem
herpesvårtas avatar
Amilia spelar listig som en räv som vanligt. Hon har sett allt, hört allt, genomskådar allt. Vilken superkvinna.

Givetvis drog hon upp att Martin "valt" att sova med henne 2 nätter i rad, och inte med Jasse.

Lennie lyssnar ivirgt som om han är på förskolan.
2020-02-23, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hu, hoppas inte. Det är fel med rasblandning.

Hon gillar black dick, alltid gjort.Ggillar inte white minis, ta det som en diss - från henne dvs.

Bara att snacka med dom från Västerbotten så får du svaret
2020-02-23, 22:42
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hur kan den varken vara gratis eller betalversion? Går ju inte? Antingen så kollar du gratis, eller så betalar du för att få se?
Har inte testa skjälv efter som jag inte behöver.
C More for Kodi
This is a Kodi add-on that allows you to stream content from C More in Kodi

Jag har inte Cmore. Jag röstar på tv4 Appen.
Jag kör 70tal svenska HDkanaler, Dreambox till en dator. En Jag känner som känner en som delar ut till massa folk.
Som typ Pirat digital box. har alla 5 BBkanaler. Därför får jag gratis.
Finns Piratstreams. men krångligt att få platts.
2020-02-23, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Våga göra något? Hon säger att hon vill hångla med Alex i huset, hon har sagt det 4 gånger nu. Hon sa det till Lisa i slussen för första gången.

Alex sa tidigare idag att han kan tänka sig pussas. Och nyss i poolrummet sa han om hon vill varför inte.

Så jo, något kan hända. Jag skåda det FÖRSTA dagen dom kramades, jag sa det till mina vänner ge det EN vecka. Och sen dess har dom flirtat sönder. Det är 80+ dagar kvar så kom ihåg vad jag sagt

Idag har dom flirtat mer än någonsin och detta efter att han confessat för henne att det är något mellan dom, hon själv sa att det var ömsesidigt. Just wait

Vi pratade om Lennie och Mergim, inte Alex och Antonia
2020-02-23, 22:44
Medlem
Mikeyjamess avatar
Hur har stämningen mellan Julia och S1 varit idag? Får hon fortfarande sova där?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in