2020-02-23, 22:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Han la till, att han föredrar det. Han vill bara inte bli friendzonad, han har öppnat sig mer och mer för varje gång Lisa frågar. Först var det KÖRT, för hon inte va choklad. Men nu säger han att allt kan hända.
Hade man fått prata hudfärg på det här sättet om rollerna vore omvända? "Nä, jag tänder inte på Alex, för han är inte white chocolate"? Det hade blivit ett jävla liv.
Medlem
Haha glasman har dålig tandhygien, tandläkaren tipsar om dessa mellanrumsborstar när man har mycket plack/karies och inte sköter tandborstningen ordentligt.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Den 11 mars går mitt abonnemang ut. Sa upp det igår när det var censur hela tiden. Vill inte ge mina pengar till censur. Haft C more länge men tycker att det är för jävligt att man lockar med live dygnet runt på BB för att sedan censurera innehållet för dem som har abonemanget. Jag är vuxen och kan välja själv vad jag vill se eller inte se. Ännu värre för dem som betalat c more enbart för att se BB live. Det blir falsk marknadsföring. C more skulle sagt ärligt. Se BB live men matrialet är starkt censurerat.
Vad tråkigt, då kommer ju du försvinna härifrån också, det är trist :s
2020-02-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ni som tycker Sami är mest attraktiv i huset behöver inte skämmas, jag hade också valt honom utan tvekan. Kanske skumbadat honom först, men ändå.

Det är något visst med honom bara.

Vem har sagt att vi skäms? 🙄 kan absolut stå för att han är attraktiv
2020-02-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ni som tycker Sami är mest attraktiv i huset behöver inte skämmas, jag hade också valt honom utan tvekan. Kanske skumbadat honom först, men ändå.

Hahah ja, personlighet är fan viktigare än utseende. Titta bara på Lennie. Vad fan hjälper det att vara snygg när man är så tråkig att klockorna stannar?

Skärper sig bara Sami med sitt jävla fisande hela tiden. Så är han okej
2020-02-23, 22:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Att det ska vara så svårt att rikta kamerorna mot de i rummet.
Nu har du missförstått allt! Det är inte det att det är svårt att göra, utan problenet är att de måste ha en anställd som faktiskt gör det!
Medlem
DjPuttes avatar
Vi tar väl en klassiker back to old Days i BB historien som man som man saknar:
https://www.youtube.com/watch?v=O36WHsk9T2U
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Glasman ser ut att ha en liten prinskorv innanför tightsen😂
Förlåt Glasman men jag har kollat in den...
Vart det när du satt i Gloryhole båset😂
2020-02-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
Aldrig att de skulle våga göra något i huset, tyvärr
Vänta bara när det gått 2 månader om dom är kvar och mergim lämnat, garanterat "njam" samma med jasse och prinsen
2020-02-23, 22:22
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Vr det han som hade 24? Var det inte Martin?
Jag såg uppgifter om 24 för Sami och 25 för Martin. Jag är helt övertygad om att ingendera stämmer, det är mått som gissningsvis en promille kommer upp i.
2020-02-23, 22:23
Medlem
Imorse stod Alex och mätte sin penis helt obrydd framför spegeln. Lyckades prinscreena.

https://www.google.com/search?biw=1900&bih=944&tbm=isch&sa=1&ei=8exSXvWcF OygrgSIupLIBA&q=mandingo+cock&oq=mandingo+cock&gs_ l=img.3...8196.8970..9114...0.0..0.65.402.7......0 ....1..gws-wiz-img.vCIB6jdXoFI&ved=0ahUKEwi12dW_zejnAhVskIsKHQidB EkQ4dUDCAY&uact=5#imgdii=3phQ9VixXYOKXM:&imgrc=Yfs cCq6yVTOHcM:
2020-02-23, 22:24
Medlem
Citat:

Personlighet gör så SJUKT mycket med en person. Tyckte Sami såg lite ”äcklig” ut först när jag såg honom. Och tyckte att Martin såg jättefin ut. Så snart Martin öppnat munnen och gör sina konstiga ansiktsuttryck har man ju tappat all attraktion, tycker inte alls han är snygg längre. Sami däremot hade man inte tackat nej till..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in