2020-02-23, 22:10
Medlem
lowlifegypsies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
Håller helt med, Martin är jävligt snygg men personligen dras jag mer till Sami. Kan inte heller förstå riktigt varför men tycker han ser rätt bra ut ändå, är charmig och verkar vara genomsnäll
Jävligt snygg anser jag vara en överdrift. Han har en väldigt stor panna och näsa i min mening. Normalt byggd så inget fel på kroppen men anser inte att han skulle vara mer attraktivt än gemene man och man ser till ansiktsdragen. Men jag är själv man. Så vad vet jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumps
Skrämmande många lärarvikarier har ingen som helst utbildning och gissar att Lisa är en av dem. Hon sa något (i sitt tal?) om att en kompis erbjudit henne det jobbet typ för hon inte hade nåt annat.

Lisa visste inte vad en liksidig kub var eller något liknande första dagen när de hade ett uppdrag
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag har haft Jasse som en av mina favoriter men hon har tappat stort senaste dagarna
Var kul att se henne fjanta omkring och hitta på dumma saker med Sami och Juden men bara tråkigt att se henne toffla

Jag tycker fortfarande att Jasmines samspel med badgänget och Martin är det mest intressanta i huset, och om hon åker så blir det inte så mycket kvar.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha. Alex är svennig. Han ärinte så kaxig.
Hehaha, och så har han inte mycket i huvudet mer än respekt, lojalitet, träna, fotboll och Anty
2020-02-23, 22:11
Medlem
__Alez__s avatar
Anty vill ha choklad, Alex likaså.

Det blir inget där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Okej! Vet du om man kan fortsätta gratis vecka med ny mailadress och samma bankkort?

Inte säker, men tror inte det funkar. Men testa.

Låna nån annans bankkort annars
Medlem
Citat:
Går erat abonnemang ut i morgon? Vilka ska fortsätta kolla?

Mitt går ut på onsdag. Har inte bestämt mig än. Blir de inget kaos efter morgondagens final så är jag mycket tveksam till att fortsätta
2020-02-23, 22:12
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hur kan den varken vara gratis eller betalversion? Går ju inte? Antingen så kollar du gratis, eller så betalar du för att få se?
okej, hehe
Medlem
Citat:
Okej! Vet du om man kan fortsätta gratis vecka med ny mailadress och samma bankkort?

Det funkar, har själv testat
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowlifegypsie
Jävligt snygg anser jag vara en överdrift. Han har en väldigt stor panna och näsa i min mening. Normalt byggd så inget fel på kroppen men anser inte att han skulle vara mer attraktivt än gemene man och man ser till ansiktsdragen. Men jag är själv man. Så vad vet jag.
Jag är tjej och jag håller med dig. Han är inte snygg enligt mig. Men jag har förstått att andra gillar hans utseende, men har tänkt att det mycket väl kan vara frisyren och kläderna som gör jobbet åt honom, för återigen: nej.
2020-02-23, 22:13
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Går erat abonnemang ut i morgon? Vilka ska fortsätta kolla?
Den 11 mars går mitt abonnemang ut. Sa upp det igår när det var censur hela tiden. Vill inte ge mina pengar till censur. Haft C more länge men tycker att det är för jävligt att man lockar med live dygnet runt på BB för att sedan censurera innehållet för dem som har abonemanget. Jag är vuxen och kan välja själv vad jag vill se eller inte se. Ännu värre för dem som betalat c more enbart för att se BB live. Det blir falsk marknadsföring. C more skulle sagt ärligt. Se BB live men matrialet är starkt censurerat.
2020-02-23, 22:13
Medlem
xrlpyts avatar
oooo Alex, snacka inte ut dig själv ur huset nu

Han pratar med Lisa om att han beundrar Anty för hennes personlighet, att hon är lite boss lady och så vidare, men återigen det där om att han kanske skulle göra Mergim svarsjuk, men så avslutar han:

- Men hon måste vara choklad!

Lisa: - .. måste hon det?

Alex: - JA!

oh boy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in