Håller helt med, Martin är jävligt snygg men personligen dras jag mer till Sami. Kan inte heller förstå riktigt varför men tycker han ser rätt bra ut ändå, är charmig och verkar vara genomsnäll
Jävligt snygg anser jag vara en överdrift. Han har en väldigt stor panna och näsa i min mening. Normalt byggd så inget fel på kroppen men anser inte att han skulle vara mer attraktivt än gemene man och man ser till ansiktsdragen. Men jag är själv man. Så vad vet jag.
Skrämmande många lärarvikarier har ingen som helst utbildning och gissar att Lisa är en av dem. Hon sa något (i sitt tal?) om att en kompis erbjudit henne det jobbet typ för hon inte hade nåt annat.
Lisa visste inte vad en liksidig kub var eller något liknande första dagen när de hade ett uppdrag
Jag har haft Jasse som en av mina favoriter men hon har tappat stort senaste dagarna
Var kul att se henne fjanta omkring och hitta på dumma saker med Sami och Juden men bara tråkigt att se henne toffla
Jag tycker fortfarande att Jasmines samspel med badgänget och Martin är det mest intressanta i huset, och om hon åker så blir det inte så mycket kvar.
Jävligt snygg anser jag vara en överdrift. Han har en väldigt stor panna och näsa i min mening. Normalt byggd så inget fel på kroppen men anser inte att han skulle vara mer attraktivt än gemene man och man ser till ansiktsdragen. Men jag är själv man. Så vad vet jag.
Jag är tjej och jag håller med dig. Han är inte snygg enligt mig. Men jag har förstått att andra gillar hans utseende, men har tänkt att det mycket väl kan vara frisyren och kläderna som gör jobbet åt honom, för återigen: nej.
Går erat abonnemang ut i morgon? Vilka ska fortsätta kolla?
Den 11 mars går mitt abonnemang ut. Sa upp det igår när det var censur hela tiden. Vill inte ge mina pengar till censur. Haft C more länge men tycker att det är för jävligt att man lockar med live dygnet runt på BB för att sedan censurera innehållet för dem som har abonemanget. Jag är vuxen och kan välja själv vad jag vill se eller inte se. Ännu värre för dem som betalat c more enbart för att se BB live. Det blir falsk marknadsföring. C more skulle sagt ärligt. Se BB live men matrialet är starkt censurerat.
Han pratar med Lisa om att han beundrar Anty för hennes personlighet, att hon är lite boss lady och så vidare, men återigen det där om att han kanske skulle göra Mergim svarsjuk, men så avslutar han: