2020-02-23, 21:06
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zache
Tjena, tack för strålande insats i natt, dags att återgälda. Tyvärr är minfil.com riktigt uselt för tillfället. Jag har lagt upp en .zip med hela rasket på annat ställe (ingen aning om hur länge de stannar där). Ca 482 MB totalt: B2705-18.zip

Stort tack,
Det gick supersnabbnt att ladda ner hela filen!
Citera
2020-02-23, 21:09
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonada
Utrymme finnes, så det är inga problem! Jag försöker få hem alla, men jag får också Bad gateway eller att dom misslyckas efter en stund. Jag jobbar på att få upp dem!

Tack du är ännu en hjälte 👍🏻
Filen gick jättesnabbt att tanka hem från Zaches ställe: B2705-18.zipCa 482 MB totalt)
Citera
2020-02-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Stort tack,
Det gick supersnabbnt att ladda ner hela filen!
Detta blev en prövning. Nästa halva kommer gå smidigare misstänker jag, både att Kmrkr kommer ha flow där, och ni som är tekniskt kunniga också har erfarenhet hur ni gör smidigast.

Fan vad ni är duktiga!
Citera
2020-02-23, 21:11
Medlem
Tack för ert underbara jobb med filerna.

Jag har börjat läsa en del av chattandet och usch, tragiskt historia, och jobbiga personer involverade. MGM känns som en klassisk psykopat. Just hur han skriver och beter sig i chattarna hade jag aldrig pallat av om min vän uppfört sig så.

Jag kommer väl dit till sist, men finns det några tekniska bevis mot MGM? Eller utgår de helt efter hoten och vittnesmål? Jag brukade hata när folk kom in så här och frågade i de trådar jag fastnade i förr, men gör ett försök ändå. Det är ju trots allt några miljarder sidor att gå igenom.
Citera
2020-02-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Antog att det var en CRC summa.. kan iofs tagit fel. (gäller: 5e5295ac)

Är rädd att det där är a bit beyond my scope. Så, jag kan tryggt andas ut, förvissad om att slippa bli identifierad och föremål för Hjärstas Finest's eventuella vrede. Nog med OT.
Citera
2020-02-23, 21:14
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det finns chattar där Lena själv vill dra ur SD detaljer om hans och hustruns sexliv också. Hon verkar vilja veta trots att det måste vara oerhört smärtsamt.

SD säger vid något tillfälle att han endast berättar för att LW sagt att hon vill veta när han har intimt umgänge med sin fru. Lena säger inte emot så uppenbarligen har hon bett SD om det förr.

Hittar inte. Var står detta?
Citera
2020-02-23, 21:17
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Det var väldans vad wannabe-hjälten SD med sin följeslagare JG var orolig för detta forum. JG blev ju i stort sett beordrad att identifiera människor i tråden. SD insåg nog tidigt att i tråden finns De Riktiga Superhjältarna! Några av dessa finns i samlingen som organiserade sig och försåg tråden med FUP-material. Magnifikt jobbat!

Jag har snabbt skummat en del av materialet och slogs av att dottern T inte visste vart hennes föräldrar skulle åka någonstans när hon chattade med HD under kvällen 15 maj (Aktbilaga 163, del 15, 7 sid 149)

SD verkar inte ett dugg oroad när Soft är försvunnen.

Innan mordet är SD elak mot HD och dribblar med henne fram och tillbaka. Han tycker att hon har cachat mycket med "Fiskegubben" som HD har ett förhållande med i smyg.

SD har utlovat plågsam död till LW, vet inte vem han ska ta först - henne eller Ar*n.

SD vill inte ha barnen hemma - särskilt inte T. Vad har han egentligen gjort mot dottern?

Döttrarna var oroade för honom 29/4 -18 och Hanna sökte honom via chatt för att berätta det. SD svarar bara "Fixat cykel". Har han haft utspel och hotat ta självmord?

JG plågas av att han aldrig hann försonas med Soft. Har ångestattacker och blir illa behandlad av SD. Är bekymrad för att han vet saker han inte hade berättat i förhör. Har hjälpt SD och hämtar prylar i hans hem när de inte ville vara hemma p g a mediabevakningen. Har polisen koll på vilka saker han hämtade åt SD och har dessa kontrollerats av NFC?

(Det finns hur mycket som helst att kommentera, men har tyvärr inte tid. Heder till alla superhjältar i tråden!)

------------

Nonadas Cloud för FUP för läsning online och/eller ladda ned
www.jottacloud.com/s/14754672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a

Förhandlingsplanen med namn och beräknad tidsåtgång, dock ej med datum
www.flashback.org/sp70360450

-----------------

Stämningsansökan
https://docdro.id/R1X2OlR

Personutredning
https://docdro.id/3xnF5pV

P7
https://docdro.id/78GdMlp

Sammanfattning
https://docdro.id/fsx8Z0E

Det fetade: Jag tolkar det som att han lämnat hemmet ganska plötsligt och varit borta ett tag, därav blev barnet orolig. HD misstänker att han träffat LW.
Citera
2020-02-23, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Detta blev en prövning. Nästa halva kommer gå smidigare misstänker jag, både att Kmrkr kommer ha flow där, och ni som är tekniskt kunniga också har erfarenhet hur ni gör smidigast.

Fan vad ni är duktiga!

Jag kan med nöje åta mig att formatera resten av filerna, det var dessutom ett bra sätt att få överblick inför framtida studier. En sak dock, det är faktiskt märkligt att Puttenot inte fick hela aktbilaga 168 i ett svep. Sidorna som saknas är i mitten av bilagan och bryter av helt slumpmässigt. Det ska man nog hålla lite extra koll på när nästa leverans kommer från Örebro Tingsrätt... kan faktiskt vara en del matnyttigt i de chat-avskrifter som innehållsförteckningen lockar med.
Citera
2020-02-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zache
Jag kan med nöje åta mig att formatera resten av filerna, det var dessutom ett bra sätt att få överblick inför framtida studier. En sak dock, det är faktiskt märkligt att Puttenot inte fick hela aktbilaga 168 i ett svep. Sidorna som saknas är i mitten av bilagan och bryter av helt slumpmässigt. Det ska man nog hålla lite extra koll på när nästa leverans kommer från Örebro Tingsrätt... kan faktiskt vara en del matnyttigt i de chat-avskrifter som innehållsförteckningen lockar med.
När Krmkr fick luntan hade Puttenot varit väldigt noggrann att inte röra till något. Så allt låg som man lagt dom på tryckeriet som tingsrätten anlitat, så som jag förstod när jag pratade med en trött Krmkr idag . Så felet ligger inte hos våra hjältar.
Citera
2020-02-23, 21:22
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonada
Absolut! Det tar ju som sagt en jävla tid att få hem större filer från minfil.com.

Edit: Sammanslagna aktbilagor som finns i skrivande stund är 163, 164, 166, 167 och 168. Så lite finns det att tillgå i väntan på resterande.

Ett tips är att högerklicka på knappen download på minfil och välja öppna i ny flik. Då brukar det gå snabbare.
Citera
2020-02-23, 21:29
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Hittar inte. Var står detta?

Skrev inlägg i natt där jag angav källa. Vilken aktbilaga och sida etc. Ska kolla
Citera
2020-02-23, 21:32
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

Fan vad ni är duktiga!

Ni? VI!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in