2020-02-23, 21:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shortsdullen
Det sjuka är att hennes ordval var, som svar på mergims: "jag upplevde att du attackerade mig", "om du nu blir så upprörd när jag inte ens attackerar dig undrar jag hur du hade reagerat om jag attackerade dig på riktigt". Så ställer han sig och säger med gråt i rösten "okej jag fattar amilia du hade kunnat döda mig utanför huset"- Jag tappade legit hakan när jag såg det haha ingen jävla känsla för fem öre i den grabben.

Du kanske inte såg diskussionen live, de hade klippt rätt duktigt i avsnittet. På liven sa Amilia att hon gick i från soffan (där bråket inleddes) för att vara snäll mot Mergim, och att om hon hade velat så hade hon kunnat "döda honom verbalt" i en diskussion. Men hon är för snäll för det, så hon lät bli..

Larvigt på sitt sätt, men det roliga är att Mergim inte vet vad "verbalt" betyder, så han tolkade det som ett äkta mordhot. Och att döma av kvällens avsnitt har BB inte informerat honom, vad jag vet tror han fortfarande att Amilia hotade honom till livet.
Medlem
Har inte sett något idag.

Undrar bara om Lennie och Megrim haft samlag än?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrBodil
Det är fruktstund i soffan nu fast med glass istället, big brother 2020!

Skit i dom kukskallarna, dom andra har roligt i poolen iaf.
2020-02-23, 21:20
Medlem
Deras bollspottning i poolen är ju ändå mer underhållande än Lisas tråkiga "fruktstund". De borde hitta på fler lekar eller så får BB se till så att det händer grejer under dagarna de inte super
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
stämningen i poolen dog direkt när cuckmartin hoppade i

Hur har det varit mellan honom och Jassa idag?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, han har pratat om tidigare förhållanden i bikten, tror dock det var när BB lade ut hans biktmygga av misstag, det kom nog inte med i något avsnitt.

Jag gillade Jasmine & Martin först, men efter att ha följt dem ett par dagar och fått svart på vitt hur otroligt torr och monoton Martin är så går det inte längre. De passar helt enkelt inte ihop, synd att han kom in och lockade bort Jasmine från Sami bara genom att vara snygg och inte fisa ohämmat.
Ibland är det ljuvligt att produktionen är så amatörmässig... 🙂

Ja, Martin får dra. Jag gillar inte honom alls. Innan gillade jag inte Lennie heller, men han kan få stanna, så att Mergim inte LACKAAAAR. 😂
Medlem
__Alez__s avatar
Lätt att sätta pingisbollen i halsen när man tar emot
Medlem
Stridspitt & pansarvulva
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Har inte sett något idag.

Undrar bara om Lennie och Megrim haft samlag än?

Det kommer, dom fick väl vaselin till det?
2020-02-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du kanske inte såg diskussionen live, de hade klippt rätt duktigt i avsnittet. På liven sa Amilia att hon gick i från soffan (där bråket inleddes) för att vara snäll mot Mergim, och att om hon hade velat så hade hon kunnat "döda honom verbalt" i en diskussion. Men hon är för snäll för det, så hon lät bli..

Larvigt på sitt sätt, men det roliga är att Mergim inte vet vad "verbalt" betyder, så han tolkade det som ett äkta mordhot. Och att döma av kvällens avsnitt har BB inte informerat honom, vad jag vet tror han fortfarande att Amilia hotade honom till livet.

Haha okej jag fattar, typiskt att de ska klippa så jävligt, ännu roligare att dumgrim tror att det verkligen var ett äkta mordhot
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Lätt att sätta pingisbollen i halsen när man tar emot

Tänkte fan också på det. Det kommer fan ske snart.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Någon som har koll på hur många glassar Amilia ätit samt vilka sorter hon tog?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in