2020-02-23, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Vi är ju OFANTLIGT många som klagar på årets säsong av BB men all kritik är ju faktiskt befogad. Med råge. Vi tycker att årets produktion är ett skämt, ändå måste vi betala för skiten.

Nu till frågan, VAD KAN VI SOM KONSUMENT/TITTARE GÖRA ÅT DETTA? Om vi är tillräckligt många som går ihop och på något sätt framför vår kritik så kanske något förändras?

Så hur gör vi?

Ingen tvingar dig att betala det gör du frivilligt för att se 4 7 12 kanaler o bb
2020-02-23, 18:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Vad spelar det för roll? Vi som följer 24/7 borde väl få följa med i uppdragsrummet isåfall?

Vilka amatörer som sköter den här säsongen! Är alla kameror seriekopplade eller? Så de inte kan stänga av alla utom en kamera? Som nämnts i tråden så förr blev de instängda i sovrummen, nu tydligen i uppdragsrummet men vi fick inget se? Om det inte var så att jag hade Cmore långt innan BB hade jag sagt upp det direkt! Så otroligt uselt hela skiten!
Medlem
Sändningen bröts för dom bytte ut spisen o bröt strömmen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det rimmar så jävla illa att ha en allvarlig, auktoritär "BB-röst" i huset, när twittern sköts av en känslostyrd kvinna... Fattar de inte det?

Don't ask me.
Känns som att dom inte tänkt igenom någonting innan.
Kan rekommendera att kolla på den brittiska versionen, den var riktigt bra!
2020-02-23, 18:44
Bannlyst
Jag har tränat på gym i över 20 år, och det lilla jag sett vad Alex gör så kan han inte träna.
Delta lyft han visar prinsen nu är med alldeles för tunga vikter, han gör inte hela rörelsen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Då måste de ju va bättre att maila eller att skriva på Facebook.
Att kommentera ett gammalt klipp (från 13 januari) på Youtube som har 3 kommentarer lär nog knappast slå så hårt.

Kanske, kanske inte Vem kan svara?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Har varit av i mer än 20 min nu.
Dom byter spisen o strömmen måste då stängas av
Medlem
edit
Senast redigerad av fortsjuklingen 2020-02-23 kl. 19:37.
2020-02-23, 18:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, det är garanterat ett jobb för en person i alla fall, då det går jääävligt segt för kamerorna att hänga med. Man kan tycka att de borde ha råd att ha åtminstone 3-4 personer åt gången som sköter det?

På vardagar kanske men nu är det helg och OB är dyrt
2020-02-23, 18:45
Medlem
Någon annan som fattat att Amelia visste att det var ostbricka innan hon kom ut från bikten?
Så hela hennes "outburst" över brickan var fake.. Hon hade fått reda på det där inne och skulle sen göra en "scen", som dom sen kan lägga upp för å få tittare till henne.
Kommer inte vara första gången detta händer, mark my words.
2020-02-23, 18:46
Avslutad
Kan alla härifrån SNÄLLA skriva till deras Instagram, privat meddelande eller vad som helst och be dom lägga till Kamera alternativ till UTEGÅRDEN och badrummet (behöver inte va så man ser duschen, utan bara handfaten). Man missar sjukt mycket främst på utegården och man har ALLTID kunnat välja badrummet dom senaste BB åren.

Spamma dom i privat och be dom lägga till UTEGÅRDEN och BADRUMs kamera! Gör vi det kollektivt kanske det uppmärksammas.
2020-02-23, 18:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Sändningen bröts för dom bytte ut spisen o bröt strömmen

Fast de borde inte behöva bryta hela huset för det. De bör ju ha olika faser de kan koppla ifrån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in