2020-02-23, 14:24
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Deras "nyktra" snack som utlovades (som var Glasmans ansvar att styra upp) efter det första "fyllesnacket"?
Nope, vad heter gruppen?
Ja precis! Sök på Big Brother så kommer den upp, supportergrupp någonting. Pk givetvis men fördelen är att de lägger upp långa klipp från liven om man missat ett snack eller händelse.
Medlem
xrlpyts avatar
Alla har redan börjat äta, men Alex står upp och gör sig redo för sin bordsbön.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Nej a lägger ner liven för dag. Så sjukt trist när inget händer. Allt man hör är Amilia, till och med när dom för en gångs skull sitter i grupp och inte ligger i sängen... ZzzzZzZzzzzz

Trevlig söndag!

Vadå inget händer? Mergim och Anty hade nyss tagit på sig samma tröja och gick runt med det.
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha du är hjärndöd. Sluta skäm ut dig. Dom i huset älskar han av en anledning, lär dig finna den Glasman lover
Är det deltagarna eller tittarna som bestämmer? Exakt, så håll käften.
2020-02-23, 14:26
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Vadå inget händer? Mergim och Anty hade nyss tagit på sig samma tröja och gick runt med det.
Åh gooose... (man spyr ju på dom två)
2020-02-23, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja visst är hon verbal men smartare än övriga kan jag inte hålla med om. Vad är smartare med henne. BB vill lyfta fram henne.
Jag tycker mer att BB styr in kameror och höjer mikrofonljudet när Amilia pratar. Nästan som att BB satt henne i huset lite som en tv- värd typ Malou efter tio. De behöver då inte visa övriga deltagarnas "normala" diskussioner och behöver inte använda censurapparaten.
Jag tycker inte att hon är ful eller fet osv. Inget jag tycker att är av vikt för mig hur deltagarna ser ut.
Har inte kollat något live idag. Är det lika stelt och Malou efter tio stuk idag också?
Får kolla live till 11 mars eftersom jag sa upp censurfabriken igår. Roligare att se era kommentarer och känslor.

Enligt mig är Amalia och Glasman de ända som tänker framåt, båda är taktiska. On the other hand gillar jag idén av att Amalia kan vara en potential mullvad då de ända som får mig att ifrågasätta henne är faktumet att hon gått in i BB
2020-02-23, 14:28
Medlem
xrlpyts avatar
Gud så de smaskar och sluskar. Skicka in Peter från BB11 så det blir lite ordning på dem.

https://www.youtube.com/watch?v=J6KVwY8B-WQ
2020-02-23, 14:28
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
lennie grisen är tjurig som fan haha

Ja, för spisen krånglade och Patzy hetsade runt och försökte lösa något han inte förstod sig på. Jag hade satt en kniv i tinningen på Patzy.
2020-02-23, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja precis! Sök på Big Brother så kommer den upp, supportergrupp någonting. Pk givetvis men fördelen är att de lägger upp långa klipp från liven om man missat ett snack eller händelse.
Ty. Skickade förfrågan till "Big Brother Sverige 2020 supportergrupp" nu. När laddades klippet upp?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hahaha de skulle aldrig gå. Men de skulle vara de bästa straffet.

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Som någon sa, det skulle vara en omöjlig uppgift och dom skulle bryta det inom 5 min.

Exakt, då blir det ett straff på misslyckat straff; att brottas i koskit på gården eller liknande.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Gud så de smaskar och sluskar. Skicka in Peter från BB11 så det blir lite ordning på dem.

https://www.youtube.com/watch?v=J6KVwY8B-WQ

ÅÅh Peter! Det var tider det!
2020-02-23, 14:30
Medlem
Zingo2s avatar
Finns bara en i huset som är sig själv. Gissa vem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in