2020-02-23, 11:05
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Årets produktion är alldeles för lam.
Får en person tillräckligt många tillsägningar (rätta till mikrofon, prata inte om produktion osv) så borde det generera i autonominering.
Håller med om att inte är ett regelbrott om man inte bestraffas om man bryter mot regeln.
Men dom verkar ganska värdelösa på att tänka på reglerna och skulle dom bestraffas så skulle alla vara bestraffade hela tiden.
Det är för många regler att följa för att det ska gå.
Men visst borde några av reglerna ha bestraffningar.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Handlar inte om hennes skitsnack det handlar om mobbningen här mot henne .
Har hon mobbat så hårt som ni glr här så har bb tagit ut henne ur huset . Det är sp a som ni som gör att folk mår dåligt

Okej!
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Hon sov ju inte hon gick juluppehållet med. Låg förstår sängen sen varden tom sen kom hon gående till sängen
Vad fan skriver du?
2020-02-23, 11:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Från dag 1 har ni hållit på här inne om hennes vikt , om hon kallar nån för fetto o blåval o håller på som ni här så skulle hon inte få vara kvar .
Det är ren mobbing mot en person som inte ens kan försvara sig .
Fast till deras försvar vet hon inte ens om att hon skulle behöva försvara sig. Än. Så det borde inte klassas som mobbning. Än.
2020-02-23, 11:06
Medlem
I övrigt hoppas jag att Julia säger någonting om gårdagen. Glasman och Sami verkar tycka att hon ska be om ursäkt (tror de menade henne? jag kom in mitt i konversationen), men då hoppas jag fan att alla andra ber om ursäkt till henne också.
2020-02-23, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Håller faktiskt med dig här.

Jag förstår varför man inte gillar henne, jag har heller inte mycket över för henne förutom att hon är kan vara rätt rolig ibland, men förstår inte alls vad man får ut av att vara så sjukt elak mot henne och uttrycka sig på det sättet som många här inne gör (inte bara mot henne, utan även mot typ Alex genom att kalla honom n-ordet i nedvärderande syfte osv). Det gör ju knappast en till en bättre människa själv, liksom. Accepterar inte riktigt "skit ska skit ha"-ursäkten, ligger mer än så bakom.

Japp, kommer antagligen få otroligt mycket skit för detta, bring it on. Jag är dum i huvudet, korkad, idiot - jag vet. Jag tackar också för välkomnandet till internet/Flashback på förhand. Kom gärna med något nytt!

Sant det är dom som själv har problem som gör så här , garanterar är dom flesta inte modellsmala .
Sjukt tragiskt att det kan vara så här i dagens läge , men ändå inte förvånad då mobbing blir värre o värre över lag överallt
2020-02-23, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Japp tror definitivt att Jasse är körd i nomineringarna. Ska bli intressant hur det kommer spela ut. Ska tittarna inte få någon makt på måndag?
Önskar vi hade fått bestämma vem som skulle röstas ut, det hade förändrat saker!
Vettefan, vi får se helt enkelt. däremot nästnästa måndag hoppas jag att tittarna får plocka ut en valfri då åker fettot direkt
2020-02-23, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fast till deras försvar vet hon inte ens om att hon skulle behöva försvara sig. Än. Så det borde inte klassas som mobbning. Än.

Nä troligen skulle hennes psyke må så dåligt att hon inte ens vill leva .
2020-02-23, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vettefan, vi får se helt enkelt. däremot nästnästa måndag hoppas jag att tittarna får plocka ut en valfri då åker fettot direkt
Tyvärr är hon mer poppis öb du verkar ha förstått av dom i huset
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Håller faktiskt med dig här.

Jag förstår varför man inte gillar henne, jag har heller inte mycket över för henne förutom att hon är kan vara rätt rolig ibland, men förstår inte alls vad man får ut av att vara så sjukt elak mot henne och uttrycka sig på det sättet som många här inne gör (inte bara mot henne, utan även mot typ Alex genom att kalla honom n-ordet i nedvärderande syfte osv). Det gör ju knappast en till en bättre människa själv, liksom. Accepterar inte riktigt "skit ska skit ha"-ursäkten, ligger mer än så bakom.

Japp, kommer antagligen få otroligt mycket skit för detta, bring it on. Jag är dum i huvudet, korkad, idiot - jag vet. Jag tackar också för välkomnandet till internet/Flashback på förhand. Kom gärna med något nytt!

Det är Flashback! Tyvärr får man bortse från många inlägg om man inte ska mata trollen så de går loss ännu mer. Håller med er båda två för det är träligt!
Saknar gamla hederliga AOTV på så många sätt.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
I övrigt hoppas jag att Julia säger någonting om gårdagen. Glasman och Sami verkar tycka att hon ska be om ursäkt (tror de menade henne? jag kom in mitt i konversationen), men då hoppas jag fan att alla andra ber om ursäkt till henne också.

Såg lite till och ifrån i morse när de satt och åt frukost och hörde Julia snacka, så något om att hon var trött.
Men hörde inte allt men möjligt att någon ursäkt kom.
2020-02-23, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Deltagarna från Sovrum 2 går och säger Hyvää Hilta varje morgon.
Är det något Lisa lärt dom? Hon som ska ha finskt blod.
För Hyvää Hilta bör ju vara Hyvää Iltaa (med I och inte H), och det betyder God kväll och inte God morgon. God morgon heter Hyvää huomenta.
Noll koll...
Det började väl med att kalla Amilias lilla talkshow för det någon kväll (Amilia sa typ "Jag kan säga god kväll på tio olika språk" eller något och de tyckte tydligen just "hyvä hilta" var skitkul") och så har det väl bara blivit något slags internskämt utan någon vidare innebörd. Som de drar lite för långt, som med allting annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in