2020-02-23, 10:05
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubahero
Minns nu inte exakt var i FUP men han skriver på ett ställe till Lena att hon ska rapportera till honom så fort hon känner något för allt träffar någon annan (fast han gått tillbaka till sin fd fru) och på ett annat ställe att han gärna fortsätter träffas i det dolda, det är det hon måste acceptera efter att han gått tillbaka till sin fd fru, att det aldrig kan bli han och Lena men att hon kan fortsätta vara den andra kvinnan i absolut hemlighet. Accepterar hon inte det så är det hejdå. Vilket j-a svin. På ytterligare ett ställe i FUPEN pratar Lena med någon om sin beroendeställning/maktlöshet och att hon aldrig trodde det om sig själv att hon skulle kunna bli en sådan person. Jag kan förstå henne, har också varit i lag med en psykopat, har man aldrig varit med om psykisk och/el fysisk misshandel så kan man nog inte förstå fullt ut. Bidrar gärna också med en slant, tror inte jag kan skicka meddelanden dock.

Man kan alltid skicka pm till moderatorerna, oavsett om man inte kan pm:a oss andra, t.ex pga har otillräckligt antal poster, likaså om man är avstängd.

Här når du ”vår” moderator blomvattnare, hen kan förmedla kontonumret till dej: #blomvattnare
Citera
2020-02-23, 10:09
Medlem
nonadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Nu får du fylla på ))

ALLA dokument finns nu här: (FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Nu tror jag alla ska vara på plats!
Citera
2020-02-23, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hej!
Du är sååå välkommen att bidra. Kontonumret är Swedbank. Det kan behövas att plocka bort streck och mellanrum beroende på vilken bank du har. Du märker om du får felmeddelande.

Meddela mig när du är klar så kan jag radera detta. Gillar inte när kontonummer ligger öppet för länge.

Kopierat och klart!

Skickar så fort jag kommer hem och kan skicka till nya mottagare.

Tack för engagemang i tråden och med FUPen.
Senast redigerad av PolisenOrebro 2020-02-23 kl. 10:28.
Citera
2020-02-23, 10:12
Medlem
Är det någon mer än jag som har problem med att få överföring att fungera?
Min bank är tydligen kinkig (Länsförsäkringar Bank)... någon som har samma bank och fått igenom överföringen?
Citera
2020-02-23, 10:14
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Jag är övertygad om att svartsjukan ingår i hans galenskap. Han såg det som en stor provokation att hon började ägna sig åt andra. Det är väl en enorm förödmjukelse. Ska säga att det här är vad jag tror, inte vet.

Jag tycker Lena verkar vara den svartsjuka på SD och HD:s återförening och att hon är sårad över att bli lämnad ensam kvar med skammen.

Men det spelar ingen roll vad Lena säger eller gör. Att SD mördar är galet och sjukt. Hur kan man ens tänka på att lösa problem genom att mörda.
Citera
2020-02-23, 10:19
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolisenOrebro
Kopierat och klart!

Skickar så fort jag kommer hem och kan skicka till nya mottagare.

Tack för engagemang i tråden och med FUPen.

Ps snälla vill du bara radera kontonumret i ditt inlägg )
Citera
2020-02-23, 10:21
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
Han ville även få bort dottern i sitt liv för att kaninburen hade gjort märken i gräsmattan, och för att hon gick på fel ställe på gräsmattan. Han kontaktade HDs föräldrar för att han tyckte att dottern kunde bo där på hans veckor. Dottern gjorde inte EXAKT som han sa, så då ville han kasta ut henne.
Helt förskräckligt.
Stackars HD som har levt med en så kontrollerande person i 20 år.
Citera
2020-02-23, 10:21
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonada
Testa min share och se om det funkar bättre. Se länk ovan.

GÅR JÄTTEBRA att ladda ner från din sida. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Laddar MYCKET snabbare än Minfil.

Man kan förhandsvisa filerna direkt om man vill. Man kan även selektera enstaka dokument för nedladdning eller hela mappar, per Aktbilaga, för att sedan ladda ner som en zippad fil.

Länken hittar ni här: https://www.jottacloud.com/s/14754672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a
Senast redigerad av T34Panzer 2020-02-23 kl. 10:25.
Citera
2020-02-23, 10:22
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Har knappt hunnit läsa, så frustrerande men läste mailkonversation mellan SD och någon Anders? Hade de ett förhållande??

Du får nog börja med att referera till relevant Aktbilaga och Del om du vill diskutera någon särskild del i FUP
Citera
2020-02-23, 10:25
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag tycker Lena verkar vara den svartsjuka på SD och HD:s återförening och att hon är sårad över att bli lämnad ensam kvar med skammen.

Men det spelar ingen roll vad Lena säger eller gör. Att SD mördar är galet och sjukt. Hur kan man ens tänka på att lösa problem genom att mörda.

Precis!
Om han brutit all kontakt med LW så
hade hon inte haft något att hota med.

Om han varit trogen mot HD sedan
sommaren 2017, när han valde henne
framför LW, så hade inte LW haft makten
att förstöra mer för honom och HD.
Han hade bara sig själv att skylla.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-02-23 kl. 10:28.
Citera
2020-02-23, 10:26
Medlem
@PolisenÖrebro - tacksam om du raderar kontonumret i det citerade inlägget av mig. Gå in på pennan därnere och gör en redigering och radera. Stort tack!
Citera
2020-02-23, 10:27
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Är det någon mer än jag som har problem med att få överföring att fungera?
Min bank är tydligen kinkig (Länsförsäkringar Bank)... någon som har samma bank och fått igenom överföringen?

Picasso2 skriver såhär: Det är Swedbank och skippa streck och mellanrum. Annars får man upp "mottagarkonto saknas".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in